یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
برگزاری سومین جشنواره ملی «داستان قم»

مدیر انجمن ادبی پیرنگ از برگزاری سومین جشنواره ملی داستان‌نویسی «داستان قم» خبر داد و آخرین مهلت ارسال آثار را 15 فروردین 1401 اعلام کرد.

سیدمحمود میرصانعی مدیر انجمن ادبی پیرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، درباره سومین جشنواره ملی داستان‌نویسی «داستان قم» که در قالب داستان کوتاه برگزار خواهد شد، گفت: قرار است در این جشنواره  که در سطح ملی برگزار می‌شود با نگاه ویژه به ادبیات روستایی، مسئله مهاجرت و مسئله کسب و کارهای فراموش شده پرداخته شود.

وی اضافه کرد: همچنین بخش ویژه جشنواره امسال به داستان‌هایی با موضوع زندگی و سیره کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه«سلام الله علیها» و شهر قم اختصاص دارد.

میرصانعی درباره شرایط عمومی سومین جشنواره ملی «داستان قم» تصریح کرد: در این دوره شرکت برای عموم آزاد است و محدودیتی برای شرکت کردن فارسی‌زبانان دیگر کشورها وجود ندارد.

وی افزود: هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر سه اثر در هر بخش ارسال کند و باید آثار ارسالی در سایر جشنواره‌ها حائز رتبه نشده باشند.

مدیر انجمن ادبی پیرنگ با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار  15 فروردین 1401 اعلام شده است، درباره نحوه ارسال آثار بیان کرد: علاقه‌‌مندان آثار ارسالی را باید به صورت مجزا و در قالب فایل word با قلم B Nazanin  و اندازه قلم 14 با درج  نام و نام‌خانوادگی، کدملی، سن، نشانی محل سکونت و شماره تماس در پایان هر اثر و درصفحه‌ای کاملا مجزا درج کنند و و فایل اثر را به ایمیل جشنواره به نشانی  dastaneqom@gmail.com ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها