دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
انتشار کتاب «سیمای سلیمانی» به زبان اردو

احسان خزاعی از انتشار کتاب «سیمای سلیمانی» به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، احسان خزاعی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد پاکستان درباره ترجمه و انتشار کتاب «سیمای سلیمانی» گفت: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با توجه به علاقه‌مندی جامعه پاکستان به شناخت هرچه بیشتر حاج قاسم، این کتاب از سوی انتشارات منزل پاکستان در 227 صفحه منتشر شد.
 
وی ادامه داد: این اثر به‌ قلم سید‌علی‌اکبر حسینی به زبان اردو ترجمه و از سوی ناشر، به زیور طبع آراسته و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.
 
خزاعی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین نمادهای فرهنگی مقاومت در عرصه بین‌الملل و به‌ویژه در پاکستان دارای جایگاه ویژه‌ای است، بنابراین تبیین مکتب و ابعاد شخصیتی این شهید والامقام نیازمند انتشار کتاب‌های متعددی است.
 
رایزن فرهنگی کشورمان در اسلام‌آباد اظهار کرد: کتاب «سیمای سلیمانی» مخاطب را با ویژگی‌های این شهید بزرگ جبهه مقاومت، به روایت علی شیرازی و از زبان دوستان و همرزمان حاج قاسم سلیمانی آشنا و معرفی می‌کند.
 
در معرفی این کتاب آمده است: «دو هفته پس از شهادت سردار سلیمانی امام‌خامنه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه تهران فرمودند: «ما به حاج ‌قاسم سلیمانی، شهید عزیز، به چشم یک فرد نگاه نکنیم، به چشم یک مکتب نگاه کنیم. یک راه، یک مدرسۀ درس‌آموز.»

نسخه الکترونیکی کتاب «سيمای سليمانی» به زبان اردو نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها