شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
معاون اداری و مالی و اداره کل منابع انسانی نهاد منصوب شد

محمد احمدوند، سرپرست معاونت اداری و مالی و محمدعلی محمدی، سرپرست اداره کل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، آیین تکریم معاون سابق اداری و مالی  و معارفه سرپرست معاونت اداری و مالی  و سرپرست اداره کل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد، شنبه ۱۱ دی ماه با حضور مهدی رمضانی، سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سیدباقر میرعبداللهی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، محمد احمدوند، سرپرست معاونت اداری و مالی، هوتن والی نژاد معاون سابق اداری و مالی، هادی امیری، مدیرکل امور عمرانی، مهدی توکلیان، مدیرکل روابط عمومی‌و‌ امور‌بین‌الملل، امیرحسین آزادی وفا، مدیرکل امور مجلس و استان‌ها برگزار شد.
 
 همچنین عباس نعمتی، مدیر هسته گزینش و مجید سلیمانی، مدیرکل بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت، محمدعلی محمدی، سرپرست اداره کل منابع انسانی و امور پشتیبانی، سجاد عمرانی مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، محمدکریم کشاورز، ذیحساب و مدیرکل امور مالی، حامد مرتضوی، معاون اداره کل حقوقی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و حسین آقایی، مشاور معاون اداری و مالی نهاد هم  در این مراسم حضور داشتند.

رمضانی در این مراسم گفت: موضوع اصلاح قانون تاسیس نهاد و بحث بودجه از اولویت‌های اصلی ما در سطح کلان نهاد است و در سطح میان برنامه ای اصلاح بانک اطلاعاتی، برآیندها و هوشمندسازی این روند را مورد توجه داریم. معتقدیم که اگر این موارد به همت دوستان و همکاران محقق شود، حرکت نهاد در مسیر خود با شتاب بهتری انجام خواهد شد.
 
سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این نشست با تقدیر از خدمات و فعالیت‌های هوتن والی‌نژاد در دوران تصدی‌گری معاونت اداری مالی نهاد گفت: تلاش بسیاری شد تا والی نژاد در جمع همکاران نهاد حفظ شود، اما تصمیم بر آن بود که در عرصه دیگری به ارائه خدمت بپردازد.
 
وی تاکید کرد: همکاری با افرادی که به روحیات و مبانی فکری آنها آشنایی داریم و افق‌های دیدمان هم جهت است، می‌تواند یک عامل پیش برنده به سمت اهداف سازمانی باشد.
 
وی افزود: البته ما نباید قبیله‌گرایانه عمل کنیم و از تیم خودمان حمایت بی منطق و بی محابا داشته باشیم و مباحث کاری را به دلیل این آشنایی کنار بگذاریم زیرا این گونه عملکردها یک آسیب و آفت بزرگ خواهد بود.
 
سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه با اشاره به برخی ویژگی‌های شخصیتی معاون سابق اداری و مالی نهاد گفت: مهمترین نکته‌ای که به کار برکت می‌دهد اخلاص افراد است و هرچه غلظت آن بیشتر باشد، خروجی آن نیز بیشتر خواهد بود.خوشبختانه  والی نژاد از این نقطه قوت برخوردار بودند و به این واسطه تاثیرگذاری او در حوزه فعالیتش غیر قابل انکار بوده است.
 
رمضانی تاکید کرد: در دوره والی‌نژاد در نهاد به دلیل همت، پشتکار و ارتباطی خوبی که  او داشت و مدیران قابلی که به مجموعه اضافه کرد، فضای خوبی شکل گرفت و برخی اصلاحات در حوزه معاونت اداری و مالی آغاز شد.
 
وی افزود: امیدواریم با پیگیری خوب دوستان این مسیر ادامه پیدا کند. همچنین برای والی نژاد در ادامه مسیر خدمت‌گذاری‌شان آرزوی موفقیت دارم  و در هر مسئولیتی  که به عهده می گیرند موفق و منشا اثر باشد.
 
وی در ادامه سخنان خود ضمن آرزوی توفیق برای محمد احمدوند در سمت سرپرستی معاونت اداری و مالی نهاد گفت: اساس ما در نهاد به استفاده از ظرفیت های موجود و همراهی و همدلی با کارکنان در نهاد است. بر این اساس از حضور محمد احمدوند در مجموعه که به مسائل نهاد آگاهی مناسبی داردند،بهره‌مند خواهیم  شد. برای او در این مسیر دشوار، آرزوی موفقیت می‌کنم.

اصلاح قانون تاسیس نهاد و بحث بودجه اولویت‌ اصلی ماست
سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به اولویت‌های حوزه اداری و مالی گفت: موضوع اصلاح قانون تاسیس نهاد و بحث بودجه از اولویت‌های اصلی ما در سطح کلان نهاد است و در سطح میان برنامه ای، اصلاح بانک اطلاعاتی، برآیندها و هوشمندسازی را مورد توجه داریم. معتقدم اگر این موارد به همت دوستان و همکاران محقق شود، حرکت نهاد در مسیر خود با شتاب بهتری انجام خواهد شد.
 
رمضانی با آرزوی توفیق برای محمدعلی محمدی در سمت سرپرستی اداره کل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد، یادآور شد: همکارانم را به تسهیل امور در حوزه اداری و مالی توصیه می‌کنم. چراکه هدف ما حل مسائل و پیش بردن اهداف سیستم است.
 
وی افزود:همه ما در بخش‌های مختلف به خصوص در حوزه اداری-مالی باید در عین حفظ  و رعایت قواعد و ضوابط، به دنبال حل مسئله و پیدا کردن راهکارهای مناسب باشیم.
 
در ادامه این نشست، ضمن تقدیر از زحمات هوتن والی‌نژاد، معاون سابق اداری و مالی نهاد و آرزوی موفقیت برای محمد احمدوند، سرپرست معاونت اداری و مالی و محمدعلی محمدی، سرپرست اداره کل منابع انسانی و امور پشتیبانی در سمت جدید لوح تقدیر مهدی رمضانی به هوتن والی نژاد تقدیم شد. 
 
 در متن لوح تقدیر مهدی رمضانی سرپرست نهاد خطاب به هوتن والی نژاد آمده است: «برادر ارجمندم جناب آقای مهندس هوتن والی‌نژاد
 با سلام و احترام
 خداوند مهربان را شاکرم اینک که برگ دیگری از مقاله بلند خدمتگزاری در کارنامه دیدنی شما ورق می‌خورد، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را با باقیات الصالحاتی از جنس سختکوشی و حسن تدبیر وداع می‌کنید. همّت و مجاهدت شما در معاونت اداری و مالی نهاد، جناب‌عالی را در قامت خادمی امین و خدمتگزاری شایسته به همکاران شناساند. ان‌شاءالله و در سایه‌سار عنایت الهی در مسئولیت جدید نیز توفیق خدمتِ بیش از پیش به اسلام و انقلاب را بیابید. برای شما از درگاه حضرت حق گشایش، سربلندی و توفیق آرزو می‌کنم. بمنّه و کرمه.»
  همچنین در حکم انتصاب سرپرست نهاد خطاب به محمد احمدوند به عنوان سرپرت اداری و مالی آمده است:« برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد احمدوند
با سلام
 با عنایت به مراتب تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی و با تشکر صمیمانه از تلاش‌های موثر و ماندگار برادر ارجمندم جناب آقای مهندس والی‌نژاد، به موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست معاونت اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» منصوب می‌شوید. امید است با تأییدات حضرت حق و یاری همه همکاران آن معاونت و همراهی معاونان و مدیران کل ستادی و استانی، در اجرای مدیرانه و مدبرانه وظایف خطیر خود قرین توفیق باشید. ان شاء الله تعالی.»
 
همچنین در حکم مهدی رمضانی خطاب به محمدعلی محمدی سرپرست اداره کل منابع انسانی و امور پشتیبانی آمده است:« برادر گرامی جناب آقای محمدعلی محمدی
باسلام
 با نظر به حسن سابقه و توانمندی‌های جناب‌عالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره کل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور» منصوب می‌شوید. امید است با یاری خداوند متعال و همیاری صمیمانه همه همکاران و به کارگیری تمامی امکانات مادی و معنوی، در انجام مطلوب و شایسته وظایف و مسئولیت‌های محوله پیروز باشید. ان شاء الله.»
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها