سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۸۷ - ۱۰:۲۲
مسابقه سراسري مفاهيم نهج‌البلاغه برگزار مي‌شود

موسسه قرآن و نهج‌البلاغه با همكاري چند نهاد دولتي، مسابقه سراسري مفاهيم نهج‌البلاغه را از جلد سوم كتاب «راه روشن» ترجمه مفاهيم حكمت‌ها(كلمات قصار) نهج‌البلاغه، برگزار مي‌كند.\

مسعود خرمي، مدير روابط عمومي موسسه قرآن و نهج‌البلاغه در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين ‌كه امسال پنجمين دوره از مسابقات سراسري كتابخواني مفاهيم نهج‌البلاغه برگزار مي‌شود، گفت: در سال‌هاي گذشته، مسابقاتي از جلد اول و دوم كتاب راه روشن نوشته محمد رضازاده جويباري و جمعي از نويسندگان برگزار شد و امسال مسابقه كتابخواني از سومين جلد از اين كتاب برگزار مي‌شود.

خرمي با اشاره به نحوه برگزاري اين مسابقه اضافه كرد: در پايان هر جلد از كتاب‌ راه روشن، 40 سوال به همراه دو پاسخ‌نامه طراحي شده ‌است كه علاقه‌مندان مي‌توانند پس از تهيه كتاب و مطالعه آن، نسبت به تكميل پاسخ‌نامه‌ها و ارسال آن به موسسه قرآن و نهج‌البلاغه اقدام ‌كنند.

وي ادامه داد: پس از تصحيح پاسخ‌نامه‌ها به 440 نفر از برگزيدگان در چهار گروه برادران و خواهران 12 تا 16 سال و بالاي 16 سال به قيد قرعه، يك ربع سكه بهار آزادي اهدا مي‌شود.

خرمي اضافه كرد: در مرحله دوم اين مسابقه كه در مراكز استان‌ها و به صورت حضوري برگزار مي‌شود، از ميان برگزيدگان مرحله اول، 200 نفر برگزيده مي‌شوند تا در مسابقه شفاهي _در شهر قم _ شركت كنند.

وي گفت: در پايان به 20 نفر از كساني كه بتوانند در اين مسابقه رتبه‌هاي برتر را كسب كنند، كمك‌ هزينه سفر عمره و عتبات عاليات اهدا مي‌شود.

وي در پايان خاطرنشان كرد: علاقه‌مندان شركت در اين مسابقه مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و تهيه كتاب راه روشن با تلفن 7839034-0251 تماس بگيرند.

وي از سازمان صدا و سيما، شهرداري تهران، سازمان تبليغات اسلامي و سازمان ملي جوانان، به عنوان حاميان اين مسابقه ياد كرد و افزود: اين مسابقه با هدف آشنايي جوانان با معارف نهج‌البلاغه برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها