سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
پویش نذر فرهنگی «از چیزی نمی‌ترسیدم» در بروجرد اجرا می‌شود

مؤسسه فرهنگی هنری ره‌پویان امین با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد و حمایت معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، پویش نذر فرهنگی «از چیزی نمی‌ترسیدم» را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: پویش نذر فرهنگی از چیزی نمی‌ترسیدم به صورت وقف در گردش اجرا می‌شود.

وی افزود: این کتاب ارزشمند زندگی‌نامه خودنوشت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی است، که مزین به یادداشت رهبر معظم انقلاب شده است و توسط انتشارات «مکتب حاج قاسم» منتشر شده و شامل دست نوشته‌های شخصی شهید سلیمانی از دوران کودکی و زندگی در روستای قنات ملک کرمان تا میانه‌ی مبارزات انقلابی در سال 1357است.

نیازی گفت: کتاب «از چیزی نمی ترسیدم» در دو بخش نوشتار و دست نوشته به چاپ رسیده است و آنان که سردار سلیمانی را فقط با لباس نظامی دیدند با مطالعه‌ی این کتاب خوب است ببینند که او چگونه پرورش یافت و به چه سبب است که سردار دل‌ها نام گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: مؤسسه فرهنگی هنری ره‌پویان امین بروجرد در نظر دارد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کمک به ترویج فرهنگ مطالعه به عنوان نذر فرهنگی و به صورت وقف در گردش این کتاب را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد که پس از مطالعه کتاب را تحویل فرد علاقه‌مند دیگری نمایند.

نیازی افزود: خیرین فرهنگی نیز می‌توانند با خرید کتاب مذکور و با در اختیار گذاشتن آن به مؤسسه ره‌پویان امین جهت توزیع در روستاهای شهرستان بروجرد یاری‌گر این پویش فرهنگی باشند.
 
گفتنی است آدرس دبیرخانه پویش نذر فرهنگی: بروجرد، خیابان اوستا، مجتمع هنری دکتر عبدالحسین زرین‌کوب، طبقه دوم، 06642538002 می‌باشد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها