دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
شعبه پنجم کتاب‌‌‌فروشی هوپا افتتاح می‌شود

پنجمین شعبه کتابفروشی هوپا با بیش از 13 هزار عنوان کتاب کودک و بزرگسال از هفته آینده فعالیت خود را آغاز می‌کند.

مصطفی مقسمی، مدیر فروش و بازاریابی نشر هوپا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، از افتتاح پنجمین شعبه کتابفروشی هوپا خبر داد و گفت: این کتابفروشی در خیابان یوسف‌آباد، بین کوچه 51 و 53 و در مجتمع تجاری «رز» قرار دارد که مجموعه‌ای از کتاب‌های کودک و بزرگسال در موضوعات مختلف، بازی فکری، نوشت‌افزار، صنایع دستی در آن ارائه خواهد شد.
 
وی افزود: این کتابفروشی متراژی به وسعت 120 مترمربع دارد و حدود 13 هزار عنوان کتاب، شامل 5000 عنوان کتاب بزرگسال و 8000 عنوان کتاب کودک و نوجوان برای آن در نظر گرفته شده است.
 
مقسمی با اشاره به دلایل تاسیس این کتابفروشی، توضیح داد: این کتابفروشی به‌عنوان زیرمجموعه نشر هوپا فعالیت خواهد کرد. اگرچه از سه سال قبل برای تاسیس 10 شعبه جدید برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما کرونا و معضلاتش مانع شد و به نوعی ترمز توسعه فعالیت‌های نشر را کشید. 

وی یادآور شد: با تمام سختی‌هایی که وجود دارد، با اتخاذ سیاست‌های انقباضی تلاش کردیم از برنامه‌های خود عقب نمانیم و اکنون شاهد افتتاح پنجمین شعبه کتابفروشی‌ هوپا هستیم.
 
مقسمی همچنین درباره زمان شروع فعالیت این کتابفروشی، گفت: از هفته آینده کتابفروشی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و مراسم افتتاحیه رسمی آن نیز به زودی پس از تکمیل همه بخش‌های کتابفروشی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها