چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
تمدید مهلت شرکت در یک مسابقه داستان کوتاه و شعر در زنجان

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان از تمدید مهلت شرکت در مسابقه داستان کوتاه و شعر تا 15 شهریور خبر داد.

کامران جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: همزمان با کنگره 3535 شهید، مسابقه خاطره‌نویسی، داستان کوتاه و شعر در زنجان برگزار می‌شود.

وی بخش ویژه جشنواره را شامل شهدای غواص دریادل و شهیدان مدافع حرم استان زنجان عنوان کرد و گفت: بخش عمومی نیز شامل فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت‌های شهدای دفاع مقدس است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با بیان اینکه طبق فراخوان تعداد آثار ارسالی هر بخش نباید بیشتر از 3 اثر باشد، تصریح کرد: هر شرکت‌کننده مجاز به شرکت در دو بخش است.

جعفری با اشاره به مقررات ویژه بخش داستان نیز گفت: آثار ارسالی در بخش داستان کوتاه باید حداقل 1500 کلمه و حداکثر 5000 کلمه باشد.

وی با بیان اینکه آثار ارائه‌ شده نباید در کتابی چاپ و یا در جشنواره‌ای حائز رتبه شده باشد، گفت: پیش از این مهلت ارسال آثار به جشنواره تا دوم شهریور تعیین شده بود که بنا به درخواست شرکت‌کنندگان تا 15 شهریورماه تمدید شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان تصریح کرد: جوایز جشنواره نیز برای نفر اول، لوح تقدیر، تندیس گنگره به همراه جایزه نقدی 15 میلیون ریالی، نفر دوم، لوح تقدیر، تندیس گنگره به همراه جایزه نقدی 10‌ میلیون ریالی و نفر سوم نیز لوح تقدیر، تندیس گنگره به همراه جایزه نقدی 7‌میلیون‌ ریالی است.

وی گفت: همچنین طبق تصمیم مسؤولان برگزاری جشنواره، به نفراتی که با عنوان شایستگان تقدیر انتخاب شوند جوایز غیرنقدی و لوح سپاس تقدیم خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان همچنین از برگزاری جشنواره‌های داستان نویسی و خاطرات شهدای غواص نیز خبر داد و گفت: علاوه بر این نسبت به آماده‌سازی قطعات صوتی و تصویری کنگره 3535 شهید استان نیز توسط جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.

جعفری ادامه داد: با توجه به اهمیت کار و لزوم ماندگاری آثار تولیدشده در حوزه شهدا آثار به صورت کتاب چاپ خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها