سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
برگزیدگان سومین مهرواره شعر «آفرینش» در استان فارس معرفی شدند

سومین مهرواره شعر «آفرینش» ویژه اعضای انجمن‌ شاعران نوجوان سراسر کشور در سال 1400 در حال برگزاری است و برگزیدگان استانی برای داوری آثارشان در مرحله کشوری، معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سومین مهرواره «آفرینش» را با شعار «آینده ساختنی است» در دو بخش آزاد و شعر طنز در سال 1400 برگزار می‌کند.

با داوری آثار رسیده به دبیرخانه استانی مهرواره آفرینش، برگزیدگان استانی این رویداد ادبی راه یافته به مرحله نهایی و سومین مهرواره کشوری شعر «آفرینش»، در استان فارس، معرفی شدند. 

بر اساس این گزاش، فاطمه تنبیه با سه اثر«خورشید من، طلاق خاطره‌ها و با چشم‌هایت» از مرکز داراب، حنانه جعفری با دو اثر «ویرانه‌شهر و بوی خون» از مرکز شماره 4 شیراز، رکسانا زارعی با اثر «فریاد باران» از مرکز خرامه، مریم شادمان با اثر «هوا» از مرکز شماره 1 شیراز، فاطمه شمس با سه اثر «مادر، ترانه، خنده های سپیدار» از بخش مکاتبه‌ای مرکز فسا، فاطمه کشاور با 3 اثر «غدیر، مرغ بریان  و آسمان بی‌روح» ار مرکز 3 شیراز، زینب ماندگاری با دو اثر «حال دل من و عشق بی‌تو» از مرکز وراوی، نغمه محمدی با اثر «شاعرانه» از مرکز 1 شیراز، سید رضا میر‌سلیمانی با دو اثر «درد و بعد از تو» از اقلید و زهرا نبوی کواری با دو اثر «پرواز و چشمه» از مرکز شماره 4 شیراز به عنوان برگزیده استانی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس معرفی شدند.

این مهرواره پس از داوری در بخش استانی به صورت ملی برگزار می‌شود و برگزیدگان استانی پس از داوری آثار در مرحله نهایی در صورت انتخاب، در مهروراه کشوری که 27 شهریور 1400 ، هم‌زمان با روز شعر و ادب فارسی برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت. مهرواره شعر «آفرینش»  در مرحله استانی و کشوری غیررقابتی است و شرکت‌کنندگان رتبه‌بندی نمی‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها