سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
تولید 18 عنوان كتاب جدید درباره تاريخ و فرهنگ شهرستان اِوز

فروغ هاشمی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز اعلام کرد: ١٨ كتاب به تاريخ فرهنگی اوز اضافه خواهد شد.

فروغ هاشمی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، با اعلام اینکه مارال جباری برگزیده مسابقه «من یک طراح جلد هستم من یک نویسنده هستم» شد، گفت: فراخوان این مسابقه در هفته کتاب و کتابخوانی اعلام و یک فرصت سه ماهه جهت ارسال آثار در نظر گرفته شد و شرکت‌کنندگان می‌توانستند به صورت حضوری یا از طریق فضای مجازی آثار خود را به دبیرخانه پایتخت کتاب اوز ارسال کنند.

به گفته وی، آثاری که خوانا بود و شرایط شرکت در مسابقه را داشت، مورد بررسی قرار گرفت و پس از بررسی نهایی و نظر هیئت داوران کتاب «دهکده شیرینی‌فروشی‌ها» نوشته مارال جباری به عنوان برگزیده این دوره از مسابقه انتخاب شد و ۱۷ اثر دیگر در قالب یک مجموعه کتاب چاپ خواهد شد و در مجموع ۱۸ کتاب به شهرستان فرهنگی اوز اضافه خواهد شد.
 
وی ادامه داد: این مسابقه توسط انجمن هنرهای تجسمی اوز با همکاری انجمن کتاب دبیرخانه پایتخت کتاب اوز برگزار و هزینه چاپ کتاب‌ها توسط انجمن نواندیشان، شورا و شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای تجسمی و جمعی از خیرین تامین شد.
 

 
هاشمی با بیان اینکه هزینه چاپ کتاب‎ها بالغ بر ٣٥ میلیون تومان است، عنوان کرد: در این کتاب ۱۷ نویسنده برای کودک و نوجوان کتاب نوشتند و طراحی آن را هم خودشان انجام دادند که در صورت تامین هزینه همه کتاب‌ها به صورت جداگانه نیز چاپ خواهد شد و ۱۷ کتاب دیگر به برگ تقویم شهرستان فرهنگی اوز اضافه خواهد شد.
 
وی در ادامه، افزود: ضمن تبریک به همه همشهریان و سپاس از حامیان مالی و معنوی، امیدواریم باز هم شاهد چاپ کتاب از نویسندگان اوزی باشیم و کودکان و‌ نوجوانان بیشتری را به کتاب خواندن و کتاب نوشتن تشویق کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها