دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
زمان‌ رازداری در هفت داستان

نمایشنامه‌خوانی و «ناصر کوشان» سه‌شنبه یازدهم خردادماه 1400 در هفت داستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت 17 برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، نمایشنامه‌ «زمان رازداری» اواخر سال گذشته از سوی انتشارات پیام چارسو منتشر شد. این نمایشنامه منعکس‌کننده‌ دنیای نامطمئن و متزلزل شهری است. در این اثر، تضاد عمیق بین جامعه‌ سنتی و جامعه‌ مدرن به تصویر کشیده شده است.

«ناصر کوشان»، پژوهشگر، نمایشنامه‌نویس، استاد دانشگاه و کارگردان تئاتر متولد ۱۳۲۵ است. این هنرمند فعالیت‌های هنری خود را از دهه ۴۰ آغاز و تا به امروز به‌طور مستمر ادامه داده است.

کوشان درباره اثر جدید خود می‌گوید: «این اثر در مورد مادر و دختری است که با هم زندگی می‌کنند. مادر، دختر را اسیر خود کرده و به‌نوعی آزادی او را گرفته است که مبادا ازدواج کند و او تنها شود...»

 نمایشنامه‌خوانی و جشن امضای نمایشنامه «زمان‌ رازداری» با حضور نویسنده اثر «ناصر کوشان» سه‌شنبه یازدهم خردادماه 1400 در هفت داستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت 17 برگزار خواهد شد. هفت داستان، واقع در خیابان شیخ‌صدوق جنوبی،میدان برج، ضلع شرق می باشد.

یادآوری می‌شود، ورود در این نشست برای همگان آزاد و رایگان است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها