شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
جهاد دانشگاهی اردبیل و سه کتاب کاربردی جدید

انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل، در اردیبهشت‌ماه سال جاری کتاب‌های «روش‌ تحقیق در علوم انسانی»، «نانوداروها و دارورسانی هوشمند» و «یادگیری سازمانی» را وارد بازار نشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، کتاب «روش‌ تحقیق در علوم انسانی» در زمینه تلفیق روش‌های تحقیق با تکنیک‌های نرم‌افزار spss و تحلیل‌های کاربردی مربوطه و به سبب استفاده از مطالعات زبان دوم در مثال‌های پژوهشی می‌تواند برای دانشجویان رشته زبان انگلیسی و ز بان‌شناسی که پیش‌زمینه‌ای در مورد موضوعات این رشته دارند و دیگر دانشجویان ارشد و دکتری مفید واقع شود؛ گرچه شاید به لحاظ مفاهیم کلی تحقیق مشابه کتاب‌های موجود در این زمینه باشد.

این اثر، نوشته دکتر ملاحت شعبانی‌میناباد، عضو هیأت علمی گروه زبان و زبان‌شناسی دانشگاه پیام نور استان اردبیل، ویراستاری علمی دکتر احسان‌الله عظیمیان و ویراستاری ادبی مرتضی توانا در 10 فصل و 256 صفحه جمع‌بندی شده و به قیمت 40 هزار تومان قابل تهیه است.

«نانوداروها و دارورسانی هوشمند» دیگر کتاب این ناشر است که رویکردی به رشته‌های علوم پایه، نانوشیمی، داروسازی و شیمی دارویی دارد و مطالب جدید علم نانو در زمینه نانوداروها و دارورسانی هوشمند را شامل می‌شود.

در این کتاب سعی شده نانو به عنوان علمی نوپا در زمینه تشخیص و درمان و در حال پیشرفت در ساخت داروها و رسیدن آن به تقطه هدف بررسی شود کما اینکه این فناوری درحيطه داروسازی كاربردهای بسيار اساسی داشته و هدف راهبردی در این حوزه، طراحی و ساخت نانوداروها و دارورسانی هوشمند است.

کتاب «نانوداروها و دارورسانی هوشمند» توسط دکتر غلامرضا ابراهیم‌زاده رجایی، عضو هیأت علمی گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، ابوالفضل زکاوت، احسان ندایی و هاشم رستمیان، از دانش آموختگان فعال رشته‌های شیمی دارویی، میکروبیولوژی و علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به رشته تألیف درآمده و در 5 فصل و 128 صفحه، به قیمت 35‌هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان رشته‌های مرتبط است.
 
کتاب «یادگیری سازمانی» نیز رویکردی به رشته‌های علوم اجتماعی و انسانی به خصوص رشته‌های مدیریت و حسابداری در مقطع کارشناسی و ارشد دارد و مطالب آن ضمن درنظرگرفتن دیدگاه‌ها و رویدادهای سازمانی و استفاده از منابع علمی جدید با موضوع یادگیری سازمانی، سازمان یادگیرنده، سازمان یاددهنده، فراموشی سازمانی، رهبری یادگیرنده و میل به تغییر در کارکنان سازمان­‌ها به نگارش درآمده است.

تأکید این کتاب بر این است که نشان دهد سازمان‌هايی موفق‎‌تر هستند كه زودتر، سريع‎‌تر و بهتر از رقبا ياد می‌گيرند و به‌جای رفتارها و حركت‌های سنتی، يادگيری را به عنوان يك امتياز رقابتی به كار می‎‌برند.

«یادگیری سازمانی» حاصل تلاش دکتر اسماعیل عمران‌زاده، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان و دکتر علی‌اکبر پیوسته، عضو هیأت علمی مؤسسه آموزش عالی اسوه بوده، در 6 فصل و 192 صفحه به قیمت 45 هزار تومان روی گیشه کتاب قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها