چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
نخستین جشنواره ملی داستان‌نویسی «سماع قلم» تمدید شد

دبیر نخستین جشنواره ملی «سماع قلم» شهرستان خوی گفت: نخستین جشنواره ملی داستان‌نویسی «سماع قلم» تا 15 فروردین 1400 تمدید شد.

هادی درستی، دبیر نخستین جشنواره ملی «سماع قلم» شهرستان خوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: نخستین جشنواره ملی داستان‌نویسی «سماع قلم» که در خوی با مشارکت انجمن گسترش فرهنگ کتابخوانی، اداره کتابخانه‌های عمومی، شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی و ماهنامه ندای قلم به دو زبان ترکی و فارسی برگزار می‌شود، تا تا 15 فروردین 1400 تمدید شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش آب و آزاد و در حوزه خلق آثار ادبی و قلمی و داستان‌های کوتاه برگزار می‌شود، افزود: ​​ شرکت کنندگان هیچ گونه محدودیت سنی جهت شرکت در جشنواره و ارسال آثار خود ندارند.

درستی هدف این جشنواره را کشف استعدادهای ادبی و قلمی، بالابردن نگرش مردمی در صرفه جویی آب از مسیر قلم و داستان نویسی و مشارکت‌دهی فعالان رسانه ای، فرهنگی و کتاب در توسعه نگاه‌ها به بحث صرفه‌جویی و اهمیت ویژه این عنصر حیاتی عنوان کرد.

وی ادامه داد:  آثار به آدرس ایمیل samaeghalam.festival@gmail.com و یا شماره واتساپ ۰۹۰۴۶۷۳۲۲۹۲ ارسال شوند. ضمناً آثار تأییدشده در بخش داوری در صورت به حد نصاب رسیدن به صورت کتاب چاپ می شود.
   
دبیر نخستین جشنواره ملی «سماع قلم» شهرستان خوی در ادامه سخنان خود با اشاره به شیوه نامه شرکت در این جشنواره، گفت:حجم آثار ارسالی حداقل ۳۰۰ و حداکثر هزار کلمه بوده و آثار ارسالی نباید قبلا در نشریه یا کتابی چاپ شده باشند و همچنین  آثار  باید به صورت فایل ورد با فونت B Nazanin 14 ارسال شود.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها