یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «عصرهای کریسکان» فردا در سنندج رونمایی می‌‌شود

رئیس حوزه هنری استان کردستان از رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «عصرهای کریسکان» با حضور رئیس حوزه هنری و جمعی از مسئولان کشوری و استانی، در سنندج در روز دوشنبه 18 اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کردستان، امین مرادی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اظهار کرد: در دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت توسط مؤسسه پژوهشی فرهنگی دفتر نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «عصرهای کریسکان» خاطرات امیر سعیدزاده به قلم کیانوش گلزار راغب دوشنبه 18 اسفند جاری در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم میهمانان عالیرتبه کشوری و لشکری از جمله حجت الاسلام  قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری و میهمانانی از استان‌های همجوار و مسئولان استانی حضور خواهند داشت، افزود: رونمایی از ترجمه کردی این کتاب تولیدی انتشارات سوره مهر حوزه هنری کردستان نیز از دیگر بخش‌های این مراسم است.

رئیس حوزه هنری استان کردستان ادامه داد: کتاب «عصرهای کریسکان»، خاطرات آقای امیر سعیدزاده (سعید سردشتی) از فعالیت‌های دوران پیش از انقلاب و مجاهدت‌های دفاع مقدس تا رنج‌های اسارت در زندان‌های کومله و دموکرات است که به‌قلم کیانوش گلزار راغب تدوین و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

وی اضافه کرد: این مراسم به‌صورت زنده از سایت و صفحات پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی و همچنین شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.

مرادی ادامه داد: بعد از این مراسم رئیس حوزه هنری کشور با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کردستان و همکاران حوزه هنری دیدار و گفتگو خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها