پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
کتاب از طریق نمایشگاه مجازی به اقصی‌نقاط کشور رسید

محمدرضا توکل‌صدیقی گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب به‌عنوان یک کار جدی در این زمینه محسوب می‌شود، همچنین اینکه از طریق این نمایشگاه، کتاب به اقصی‌نقاط کشور رسیده، ارزشمند بوده و نکته‌ای مثبت است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمدرضا توکل‌صدیقی، مدیر انتشارات صابرین درگفت‌وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران بیان کرد: این‌که یک کار جدی در زمینه برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب شروع شد، یک نکته مثبت است و این‌که مشکلات و نواقصی هم وجود دارد در دوره نخست طبیعی بوده و باید واقع‌بین باشیم.
 
وی ادامه داد: البته معتقدم که یک سری موارد و سیاست‌ها باید در دوره‌های بعد اصلاح یا بازنگری شوند که ارائه تخفیف یکی از آن‌هاست، چراکه این کار می‌تواند به کتابفروشی‌ها ضربه بزند. البته با جمیع جهات، این‌که از طریق این نمایشگاه کتاب به اقصی‌نقاط کشور رسیده، ارزشمند است.
 
این ناشر همچنین اظهار کرد: نمایشگاه مجازی کتاب تا حدودی توانست در دسترسی به کتاب و تازه‌‌های نشر در حوزه‌های مختلف عدالتی را در کشور برقرار کند. البته معتقدم که باید تدابیری اندیشیده شود که برخی مشکلات پیش‌روی ناشران ازجمله هزینه‌های پست و مشکلات ارسال کتاب، کمتر شود. در این زمینه برای بهتر برگزار کردن دوره‌های بعد، باید تمهیداتی اندیشیده شود.
 
توکل صدیقی در پایان گفت: انتشارات صابرین با حدود 230 عنوان کتاب در زمینه‌هایی همچون مباحث تربیتی، خانواده، مدیریت زندگی، روانشناسی و کتاب‌های کاربردی درباره بازی کودکان، در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور پیدا کرده است.
 
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز و تا دهم  بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها