شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
نشریه «اسلام و علوم اجتماعی» در پایگاه بین‌المللی DOAJ نمایه شد

دوفصلنامه علمی پژوهشی «اسلام و علوم اجتماعی» که توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر می‌شود در پایگاه بین المللی DOAJ نمایه شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با پیگیری‌های انجام شده نشریه «اسلام و علوم اجتماعی» نیز همانند پنج نشریه دیگر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پایگاه معتبر بین المللی دواج (DOAJ) نمایه شد و از طریق لینک ذیل ایندکسینگ قابل مشاهده است.
 
تمامی مقالات این نشریه در پایگاه فراداده‌های این ایندکس بین المللی آپلود خواهد شد و در دسترس مخاطبان این پایگاه قرار می‌گیرد.
 
مهدی غلامی رئیس گروه همکاری‌های علمی بین المللی پژوهشگاه در این باره گفت: فرم‌های ۲۱ گانه ارائه درخواست نمایه سازی به زبان انگلیسی جهت ارائه اطلاعات مورد نیاز ارزیابان دواج و اطلاعات تخصصی با کدهای اختصاصی بین المللی توسط این گروه تکمیل و ارائه شد و با پیگیری‌های مکرر ارزیابی مجدد این نشریه پیش از موعد شش ماهه انجام شد.
 
بدین ترتیب، نشریات پژوهشگاه وارد فرایند سطح بالای نمایه سازی بین المللی قرار گرفته و زمینه ارائه درخواست به نمایه‌های سطح بالاتر مهیا شده است.
 
غلامی یادآور شد، در شیوه نامه ارزیابی نشریات علمی کشور، دریافت نمایه دواج از امتیاز قابل توجهی برخوردار است و نشریات دارای نمایه دواج به عنوان نشریه در شرف بین‌المللی شدن در نظر گرفته می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها