چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
«برده‌داری مدرن» به چاپ دوم رسید

کتاب «برده‌داری مدرن»، تألیف حمید عبدالکریمی، پس از دو ماه از تاریخ انتشار قبلی، به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «برده‌داری مدرن»، تألیف حمید عبدالکریمی، پس از گذشت دو ماه از تاریخ انتشارِ نخست، به چاپ دوم رسید. مباحث این کتاب با دقت و رعایت سه اصل «مختصر بودن»، «مفید بودن» و «مستند بودن»، به گونه‌ای تنظیم شده تا خواننده در بازه زمانی کوتاهی، اطلاعات فراوانی از جهان پیرامون خود در عصر حاضر کسب کند.

مؤلف در این کتاب سعی کرده با نگاهی جدید و متفاوت به وجوهی از ماهیت شیطان‌صفتان عصر حاضر که با شعار فریبنده «نظم نوین جهانی»، به دنبال ایجاد یک حکومت جهانی و به بردگی‌کشیدن انسان‌ها هستند و نیز با بررسی اهداف و برنامه‌های شوم و پنهان صهیونیسم، به جامعه و آحاد مردم آگاهی بخشد و خواننده را در برابر این ویروس‌های ظاهرفریب، واکسینه کند.

در این کتاب که نخستین اثر تحقیقی و پژوهشی حمید عبدالکریمی است، بیش از صد منبع و مأخذ مهم و قابل استناد استفاده شده و نویسنده  مباحث کتاب را در سه فصل سامان داده است: «ماهیّت برده‌داران عصر جدید»، «ابزارهای برده‌داری و چگونگی به بردگی‌کشیدن انسان‌ها توسط آنان» و «راه نجات».

در فصل دوم این کتاب، به مباحث مهمی چون: شبکه‌سازی و نفوذ، رسانه و تبلیغات، بانک و پول، بُتِ علم و ایسم‌سازی، تحریف ادیان الهی و ایجاد ادیان و عرفان‌های جَعلی و نوظهور، تخریب نهاد خانواده، صنعتی‌سازی و پیچیده‌سازی، آگروتروریسم، بیوتروریسم، مقالات ISI، تکنولوژی، سازمان‌ها و پروتکل‌های بین‌المللی و ... پرداخته شده است.

کتاب «برده‌داری مدرن» در 477 صفحه، قطع وزیری و با شمارگان 1000 نسخه، در مهرماه 99 به چاپ دوم رسیده و در کتاب‌فروشی موسسه بوستان کتاب و نیز انتشارات زائر عرضه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها