شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
آئین‌نامه نصب تابلو برای کتاب‌فروشان تدوین شد/ فقط درخواست اعضای اتحادیه بررسی می‌شود

حمیدصابر فرزام از نهایی شدن آئین‌نامه نصب تابلو برای کتاب‌فروشان خبر داد و گفت: همه کتاب‌فروشی‌ها که از اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران دارای مجوز هستند می‌توانند متقاضی نصب تابلو باشند.

حمیدصابر فرزام، معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره نصب تابلو راهنما برای کتاب‌فروشان بیان کرد: آئین‌نامه  نصب تابلو راهنما برای کتاب‌‌فروشان و ناشران در سازمان زیبا‌سازی به پایان رسیده‌است و متقاضیان می‌توانند درخواست خود را در بخش حوزه اصناف پایگاه اینترنتی سازمان زیباسازی شهرداری تهران ثبت کنند.
 
به گفته وی، اگر امکان مراجعه به سایت برای متقاضیان وجود ندارد می‌توانند به اداره تبلیغات و اصناف سازمان زیباسازی شهرداری تهران واقع در خیابان طالقانی نرسیده به خیابان نجات‌الهی مراجعه کنند.  
 
وی با اشاره به بخشی از ضوابط آئین‌نامه نصب تابلو راهنما برای کتاب‌فروشان، افزود: آئین‌نامه بسیار شفاف تدوین شده‌است؛ همه کتاب‌فروشی‌ها که از اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران دارای مجوز هستند می‌توانند متقاضی نصب تابلو باشند و اگر شرایط مکانی مناسب باشد برای نصب تابلو اقدام خواهد شد.
 
شهرداری مناطق 22‌گانه تهران با مصوبه دویست و بیست سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ملزم به نصب تابلو راهنما برای ناشران و کتاب‌فروشان شد. موضوع صب تابلو راهنما برای ناشران و کتاب‌فروشان با پیشنهاد اتحادیه ناشران و کتاب‌‌فروشان تهران ازسوی کمیسیون اجتماعی فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران پیگیری شده‌است.

پیش‌تر شهرداری منطقه 2 تهران با اجرای طرح آزمایشی برای چند کتاب‌‌فروشی به نصب تابلو اقدام کرده‌ بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط