یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
انتشار بسته اشعار عاشورایی برای بهره‌مندی مداحان و ذاکران حسینی

همزمان با آغاز ایام سوگواری امام حسین (ع)، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس از انتشار برگزیده اشعار عاشورایی شاعران برای استفاده مداحان و ذاکران حسینی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، هاشم کرونی با اعلام این مطلب، گفت: این آثار با بهره‌مندی از آثار مجموعه شب شعر عاشورا در سالیان مختلف و آثار دریافتی این ستاد تهیه شده است.
 
وی افزود: در این مجموعه آثاری از شاعران جوان با زبان و بیان نو قرار دارد و تلاش شده سلامت معرفتی و تاریخی و بیانی اشعار حفظ شود تا ذاکران حسینی با آسودگی از این منبع بهره ببرند.
 
کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه ادامه داد: آثاری از سیدمهدی نژادهاشمی، سیده تکتم حسینی، هادی فردوسی، مجتبی صفدری، امیراکبرزاده، علی‌اصغر شیری، مهدی مردانی، هوشنگ دیناروند، حامد حسین‌خانی، علی صادقی، پریوش عصفوری، محمدحسین مهدویان و قاسم بای در این مجموعه قرار دارد.
 
وی گفت: این شاعران عمدتا از شاعران نام‌آور نسل جوان هستند که در رویدادهای عاشورایی حضور فعال دارند. امیدواریم در همین دهه بسته دوم اشعار را با محوریت آثار پیشکسوتان منتشر کنیم.
 
کرونی در پایان گفت: مداحان خاندان عصمت و طهارت و ذاکران حسینی و عموم علاقه‌مندان می‌توانند این بسته را از طریق سایت حوزه هنری فارس به نشانی www.artfars.ir دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها