سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
انتشار فراخوان پویش ادبی «کاروان آفتاب» ویژه کودکان و نوجوانان

فراخوان پویش ادبی«کاروان آفتاب» با موضوع قیام عاشورا، ویژه کودکان و نوجوانان از سوی حوزه هنری کودک و نوجوان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، فراخوان پویش ادبی«کاروان آفتاب» با موضوع قیام عاشورا، ویژه کودکان و نوجوانان توسط حوزه هنری کودک و نوجوان منتشر شد. پویش مورد اشاره با همکاری موسسه سپهر سوره هنر و با هدف شناسایی، جذب و پرورش کودکان و نوجوانان مستعد کشور برگزار می‌شود.

این‌رویداد ویژه کودکان و نوجوانان ۱۰ تا ۱۸ سال است و شامل بخش‌های شعر و داستان است که در موضوعات قیام عاشورا، شخصیت‌های عاشورا، خانواده، امید، ایثار و فداکاری و موضوع آزاد اثر می‌پذیرد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این پویش، باید به پایگاه اینترنتی www.artfest.ir مراجعه کرده و سپس آثار خود را که با قلم ۱۴ با فونت Bzar حداکثر در یک صفحه تایپ شده، تا تاریخ هفتم مهرماه بارگذاری کنند. هر فرد می‌تواند به صورت همزمان در هر دو بخش شعر و داستان شرکت کند.

دبیرخانه پویش ادبی کاروان آفتاب ضمن تقدیر از آثار برگزیده، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه، کارگاه‌های ادبی به‌صورت مجازی و چاپ آثار برگزیده در قالب مجموعه‌ شعر و داستان خواهد کرد. علاوه بر این، برگزیدگان و استعدادهای ادبی در قالب کارگاه‌های ادبی «مکتب خانه مهر»، به عضویت درآمده و در دوره‌های آموزش مجازی که با حضور اساتید برجسته کشور برگزار می‌شود، شرکت داده می‌شوند. ضمناً آثار برگزیدگان دوره‌های آموزشی در ماهنامه «مکتب خانه مهر» به چاپ خواهد رسید.

آثار برگزیدگان دوره‌های آموزشی پس از تایید اساتید و کارشناسان مربوطه با نام صاحب اثر، در یک کتاب به چاپ خواهند رسید.

 علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با دبیرخانه مرکزی جشنواره‌های حوزه هنری بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها