یکشنبه ۳ آذر ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۴
«مسيرهاي تخصصي گردشگري ورزشي ايران» منتشر مي‌شود

اطلاعات مسيرهاي گردشگري ورزشي کشور از سوي استان‌هاي مربوطه به کميته گردشگري ورزشي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري ارائه شده و اين مشخصات به صورت کتاب منتشر مي‌شود._

کوروش مجتبوي با بيان اين مطلب به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: مسيرهاي گردشگري کشور از سوي استان‌هاي کشور به کميته گردشگري ورزشي ارائه شده است و اين مسيرها به صورت کتاب منتشر خواهد شد.

دبير کميته گردشگري ورزشي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري تصريح کرد: اين مسيرها همچنين به دفاتر خدمات مسافرتي فعال در حوزه گردشگري ورزشي ارائه مي‌شود.

وي گفت: شناسايي اين مسيرها از طريق تکميل فرم‌هايي که از سوي کميته گردشگري ورزشي به سازمان‌هاي ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان‌هاي کشور ارسال شده، صورت گرفته‌ است.

مجتبوي ادامه داد: در اين فرم‌ها خواسته شده بود که اطلاعات اماکن اقامتي و ديگر امکانات جانبي براي پذيرايي از گردشگران قيد شود تا دفاتر خدمات مسافرتي که مي‌خواهند نسبت به برگزاري تور در اين مسيرها اقدام کنند، اطلاعات لازم را درباره اين مسيرها داشته باشند. 

کتاب «مسيرهاي تخصصي گردشگري ورزشي ايران» به كوشش کميته گردشگري ورزشي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به اين حوزه قرار خواهد گرفت. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها