چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۰:۲۶
نقش دلم را در کتاب‌ها یافتم

"فرهاد اصلانی" بازیگر سینما با بیان اینکه "نقش دل خود را در کتاب‌هایی که مطالعه کردم یافتم"، می‌گوید: مطالعه کتاب‌هایی با موضوع ادبیات داستانی و رمان به بازیگر دانش لازم براي نقش آفرینی در یک اثر سینمایی را می‌دهد.\

" اصلانی" بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) با اشاره به اینکه کتاب در زندگی من نقش مهمی را ایفا می کند، اظهار داشت: معمولا کتاب هایی را که دوستان و آشنایان به من معرفی می کنند، مطالعه می کنم. 

وي تصریح کرد: همیشه سعی کردم در طول روز دقایق و حتی ساعتی را به مطالعه کتاب اختصاص دهم و این موضوع تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت کار و نقش من در آثار سینمایی داشته است.

وی در ادامه یادآور شد: امیدوارم با حمایت سازمان صدا و سیما، خانواده ها، نهادهای مرتبط و رسانه ها، فرهنگ مطالعه در کشور روز به روز گسترش یابد.

"فرهاد اصلانی" سال ۱۳۷۰ در دوره دو ساله کارگردانی و بازیگری در زمینه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران فارغ‌التحصیل شد. بازی در تئاتر را سال 1375 همزمان با تحصیل و بازی در نمایش‌های رادیویی را از سال ۱۳۷۱ آغاز کرد.

وی نخستین بار در نقش جوان میوه‌فروش در مجموعه تلویزیونی "همسایه‌ها" که سال ۱۳۷۲ و به ‌مناسبت ماه مبارک رمضان از تلویزیون پخش می‌شد، نظرها را به خود جلب کرد و سپس حضور در جلوی دوربین را در سال ۱۳۷۳ با فیلم "روسری آبی" کاری از "رخشان بنی‌اعتماد" تجربه کرد.

غروب شد بیا، من بن‌لادن نیستم، عشق فیلم، آسمان پرستاره، باشگاه سری، سفر به چزابه و روسری آبی از جمله آثاری هستند که "فرهاد اصلانی" در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط