یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۰
عرضه «عشق با نان اضافه» در بازار کتاب

مجموعه داستان طنز«عشق با نان اضافه» نوشته سید سعید هاشمی ازسوي انتشارات چرخ و فلک به دست علاقه مندان رسيد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) این کتاب که برای گروه سنی «د» و «ه» نوشته شده ، حاوی ده داستان طنز است که نویسنده سعی می کند در خلال آن ها به موقعیت‌های زندگي شهری بپردازد.

جنایت و مکافات، آقا اجازه! بی زحمت ما را بزنید، عشق با نان اضافه، حیف که زندان نرفته ای، جواب دندان شکن اصغر آقا، آگهی های فرهنگی روزنامه زرشک، آقای بوق، روزهای سخت جدول حل کردن، باغبان ساده دل و آخر و عاقبتش و روزی که لالمونی گرفتیم عنوان 10 داستان طنزی است که در این کتاب منتشر شده اند.

نویسنده در بخشي از مقدمه كتاب نوشته است : «اگر به آدمهای دورو برمان که هر روز می بینمشان و بی اعتنا از کنارشان رد می شویم نگاهی بیندازیم، می فهمیم که از کره ماه نیامده اند. حالا اگر آنها را کنار هم جمع کنیم، شلم شوربایی می شود که نگو و نپرس. می‌گی نه، بیا خودت ببین. تعارف نکن...»

در قسمتي ازداستان حیف که زندان نرفته‌ای مي خوانيم :« سرانجام بعد از دو سال زحمت و بی خوابی کشیدن، آخرین پاکنویس رمانم هم تمام شد و من افتادم دنبال اینکه یک ناشر حسابی گیر بیاورم و کتابم را چاپ کنم. اولش فکر می کردم مشکل اصلی برای یک نویسنده، نوشتن کتاب است اما بعد فهمیدم که چاپ کتاب، از نوشتن آن سخت‌تر است. از کلاس‌هایم زدم و کلی این طرف و آن طرف دویدم تا اینکه... »

سید سعید هاشمی متولد 1356 در شهر قم است. او در شانزده سالگی نوشتن طنز و سرودن شعر برای کودکان ونوجوانان را آغاز کرد و در 17 سالگی عضو تحریریه ماهنامه سلام بچه‌ها شد. كتاب هاي قندآباد و قوری جادویی و ندیده و نشنيده، ديگر آثار اين نويسنده هستند.

كتاب عشق با نان اضافه با شمارگان هزار و 100 نسخه وقيمت 6 هزار و 800 تومان از سوي انتشارات چرخ و فلك عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها