جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
درگیری حمیدرضا صدر با «این صد نفر»

حمیدرضا صدر با حضور در غرفه خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) واقع در نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد بیشترین وقتش را به نوشتن کتاب «این صد نفر»‌اختصاص داده است.

صدر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: خوشحالم که «تو در قاهره خواهی مرد» با استقبال خوب مخاطبان نمایشگاه بیست وهفتم روبه‌رو شده است و بعید نیست این رمان تاریخی که شخصیت اصلی آن محمدرضاشاه پهلوی است  بازچاپ شود. 

این نویسنده و پژوهشگر درباره کتاب‌های جدیدی که در دست تالیف دارد، توضیح داد: در حال حاضر بیشترین وقتم را به تالیف کتاب «این صد نفر»‌ اختصاص داده‌ام. در این اثر کوشیده‌ام یکصد بازیکن به یادماندنی فوتبال ایران را معرفی کنم. 

نویسنده «نیمکت داغ» با اشاره به این‌که علاقه زیادی به نوشتن رمان‌های تاریخی دارد،‌ افزود: پس از نگارش «تو در قاهره خواهی مرد» رمان تاریخی دیگری در دست تالیف دارم. موضوع این کتاب زندگی و مرگ «حسنعلی منصور» نخست‌وزیر وقت دربار پهلوی است. 

به گفته صدر، کتاب دیگری هم از وی درباره نگاه نادرست غرب به تمدن مشرق زمین، به ویژه ایران و اعراب است. وی در این کتاب بیشتر از نگاه نادرست هالیوود و تولیدات سینمایی تحریف شده در آن حرف می‌زند. 

از حمیدرضا صدر تاکنون کتاب‌های «درآمدی بر تاریخ سیاسی سینمای ایران»، «یونایتد نفرین شده»،‌ «روزی روزگاری فوتبال»،‌ «نیمکت داغ»،‌ «پسری روی سکوها» و «تو در قاهره خواهی مرد» منتشر شده است.-

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها