پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۹
این کتاب [همپای صاعقه] منبع بسیار غنی و ارزشمند است

همزمان با برپایی بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، دفتر حفظ و نشر آثارحضرت آيت الله العظمی سيدعلی خامنه ای (مدظله العالی) تقريظ ایشان را بر کتاب "همپای صاعقه" منتشر کرد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفترحفظ و نشرآثارحضرت آيت الله العظمی سيدعلی خامنه ای ، ایشان در  تقريظ شان بر کتاب "همپای صاعقه" نوشته اند: " این یک کتاب منبع بسیار غنی و ارزشمند است که از آن می‌توان ده‌ها کتاب و فیلمنامه و زندگینامه استخراج کرد. لحظات و حالات ثبت شده در سراسر این کتاب، همان ظرافت‌های حیرت‌انگیزی است که از مجموع آن، تابلوی پرشکوه و باعظمت عملیاتی چون فتح‌المبین و بیت‌المقدس پدید آمده و برترین‌های هنر جهاد و ایثار و شجاعت و ابتکار را در مجموعه‌ نمایشگاه بی‌نظیر هنرهای انقلاب اسلامی، نشان می‌دهد. این مردان بزرگی که نام آن‌ها بسی آسان بر زبان و دل غافل ما می‌گذرد، از جنس همان اخوان صفا و فرسان هیجائند که سید شهیدان سلام‌الله‌علیه آن‌ها را با عظمت و سوز و مهر، مخاطب ساخت و از فقدان آنان غمگین بود. سلام خدا و بندگان برگزیده و فرشتگان و رسولان او نثار روح مطهر آنان باد. در روز و شب‌هایی از آبان و آذر 86 صفحه به صفحه و سطر به سطر مطالعه و نیوشیده شد."

در مجلدات اول و دوم كارنامه عملياتي لشكر 27 محمد رسول‌الله(ص) با نام‌هاي "همپاي صاعقه" و "ضربت متقابل" گلعلي بابايي و حسين بهزاد به تشريح كارنامه عملياتي لشكر 27 محمدرسول الله(ص) از بدو تاسيس تا پايان شهريور 1361 پرداخته‌اند.

نوشته‌های اختصاصی مقام معظم رهبري درباره کتاب‌های دفاع مقدس پیش از این در اثر «من و كتاب» توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. «من و كتاب» پرفروش ترين كتاب سوره مهر در روزهای نمایشگاه کتاب امسال بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها