سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۷
ذوب‌آهن با حساب و کتاب بازی می‌کند

مجتبی تقوی، نویسنده و مترجم کتاب‌های ورزشی هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان را به دست گرفت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، تقوی که ترجمه و تالیف چند عنوان کتاب ورزشی را در کارنامه‌اش دارد، پس از توافق با مسوولان باشگاه ذوب آهن به عنوان سرمربي اين تيم انتخاب شد و تا پایان فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های ایران، هدایت این تیم اصفهانی را در دست خواهد داشت.

تقوي پس از توافق نهايي با آذري، مديرعامل ذوب آهن تا پايان فصل سرمربي تيم اصفهاني خواهد بود. وی جایگزین بوناچیچ، مربی کروات ذوب‌آهن شده است که نتوانست نتایج قابل قبولی با این تیم به دست بیاورد.

اين مربي دیروز(دوشنبه) در ورزشگاه فولاد شهر، محل تمرين ذوب آهن، حاضر و مراسم معارفه او برگزار شد.

تقوی که در دوران حضورش در فوتبال همواره به عنوان یک بازیکن بااخلاق و فنی مشهور بود و در زمان مربیگری هم هدایت چند تیم از جمله سایپای تهران را برعهده داشته است، ترجمه کتاب‌های مربیگری فوتبال، فوتبال ساحلی و راهنمای غذایی برای فوتبال و تالیف کتاب «انگیزه» را در کارنامه خود دارد.

«انگیزه» کتابی است دربرگیرنده تئوری‌های ورزش فوتبال و نکاتی که به افزایش انگیزه‌های گوناگون در وجود مربیان کمک می‌کند. مباحث تئوری فوتبال و آمادگی روانی مربیان در مقاطع مختلف، محورهای اصلی این کتاب را تشکیل می‌دهد.

مجتبی تقوی متولد سیزدهم اسفند 1346 سرمربی فعلی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان است. وی تاکنون کتاب‌های مربیگری فوتبال، فوتبال ساحلی و راهنمای غذایی برای فوتبال را به فارسی ترجمه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط