چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
تولید کتاب تغذیه ورزشی بیشتر می‌شود

مسوول دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از تشکیل انجمن کارگروه رژیم‌شناسان در انجمن تغذیه ایران خبر داد و اظهار امیدواری کرد که از این پس به تولید و انتشار کتاب در حوزه تغذیه ورزشی توجه بیشتری شود.-

هادی عطارد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به این که به تازگی عضو هیات مدیره انجمن تغذیه ایران شده است، گفت: در این انجمن کارگروه رژیم‌شناسان را تشکیل داده‌ایم و بسیار امیدواریم که از این پس به تولید و انتشار کتاب‌های حوزه تغذیه ورزشی توجه بیشتری شود.

عطارد مهم‌ترین ضعف حوزه تغذیه ورزشی را به کمبود مکتوبات تخصصی این حوزه مربوط دانست و گفت: البته با توجه با شناختی که از کمیته آکادمی المپیک و پارالمپیک دارم، می‌توان به رفع این مشکل امیدوار بود.

وی ادامه داد: در حوزه تغذیه ورزشی مکتوبات ترجمه‌شده زیادی وجود دارند که به‌ دلیل تفاوت فرهنگ تغذیه در کشورهای خارجی با ایران، بازده این کتاب‌ها در کشور ما پایین است و وجود کتابی به عنوان مرجعی کامل برای دانشجویان این رشته کاملا احساس می‌شود.

مسوول دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک که تاکنون در حوزه تغذیه ورزشی پژوهش‌هایی را انجام داده و مقالاتی را منتشر کرده است، اظهار امیدواری کرد که در آینده کتابی را در این باره به رشته تحریر درآورد.

به گفته وی، آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در زمینه پژوهش و انتشار کتاب پیشرفت خوبی داشته و آثاری را با عنوان تک‌نگارهای آموزشی به چاپ رسانده که یکی از آن‌ها با موضوع تغذیه ورزشی بوده است.

خبرنگار: محمدجواد سعیدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط