سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
دیدار متولیان حرم ابا عبدالله الحسین (ع) از کتابخانه مجلس

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام هیاتی از مدیران و متولیان بارگاه حسینی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از کتابخانه مجلس شورای اسلامی دیدار کردند و با مسوولان این کتابخانه به مذاکره پرداختند.-

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، «عبدالعزیز عزیز القریشی» از بخش اخبار و امور بین‌الملل عتبات  عالیات و هیات همراه، در دیدار با محمود شالچی طوسی قائم مقام کتابخانه مجلس، ضمن اعلام خرسندی از آشنایی با این کتابخانه، برای تبادل فهرست‌ها، منابع خطی و امور مربوط به کتاب و انتشارات با کتابخانه مجلس، اعلام آمادگی کرد.

«القریشی» در این دیدار عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه ویژه‌ای در بحث تبلیغ دین اسلام است و امام خمینی(ره) در این مقوله پیشتاز  همه ما شیعیان و مسلمانان هستند. 

شالچی نیز با ابراز تمایل برای همکاری با هیات عراقی  در این دیدار گفت: اگر واقعه کربلا برای همگان به صورت شفاهی تبیین شود، تأثیر‌گذاری بیشتری خواهد داشت و این سعادت نصیب شما متولیان دستگاه حسینی به عنوان میهمانان امام حسین(ع) است.

قائم مقام کتابخانه مجلس شورای اسلامی در ادامه این دیدار از آمادگی این کتابخانه برای دستیابی به تفاهمنامه فرهنگی و گسترش همکاری‌های دوجانبه خبر داد.

در پایان، هیات عراقی با همراهی مسوولان امور بین‌الملل کتابخانه از موزه مجلس بازدید و با روند تشکیل مجلس در کشور آشنا شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط