سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
شیوه نوین آموزش موسیقی ویژه کودکان منتشر شد

چاپ سوم کتاب «بخوان با من، بساز با من» تالیف سودابه سالم از سوی نشر تصنیف منتشر شد. در این کتاب شیوه نوین آموزش موسیقی ویژه کودکان ارایه شده است./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در ابتدای کتاب «بخوان با من، بساز با من» به قلم رضا مهدوی، کارشناس موسیقی و عضو شورای برنامه‌ریزی و تالیف گروه درسی وزارت آموزش و پرورش درباره ویژگی‌های این کتاب نوشته شده است: «این مجموعه ترکیبی نوشتاری، دیداری و شنیداری است. مربیان و کودکان، متن‌ها را می‌خوانند، صداها را می‌شنوند و تصویرها را می‌بینند. این کتاب فضای لازم را برای درک ابتدایی موسیقی  فراهم می‌کند.»
 
در بخش دیگری از این کتاب، به قلم سودابه سالم، مولف و کارشناس موسیقی می‌خوانیم: «کتاب حاضر، الگویی برای استفاده کودکان، مربیان، والدین و علاقه‌مندان به آموزش موسیقی کودکان است. به امید آن‌که دیگر الگوهای جدید و متنوع آموزشی با همکاران کودکان به دست آید.»
 
این کتاب شامل نت‌‌های موسیقی در دو کلید سل و فا به همراه ترانه‌های کودک و شیوه نوین تدریس موسیقی در کلاس‌های آموزشی است.
 
چاپ سوم کتاب «بخوان با من، بساز با من» در 53 صفحه با شمارگان سه هزار جلد از سوی نشر تصنیف با قیمت چهار هزار تومان منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط