یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵
«در کمین گل سرخ» به نمایشگاه کتاب خراسان رضوی می‌آید

حوزه هنری استان خراسان رضوی در یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب این استان غرفه‌ای را به خود اختصاص داده است. کتاب «در کمین گل سرخ» از جمله آثاری است که به زودی در این غرفه پیش روی بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.-

امیر بشیری، مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان خراسان رضوی با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: حوزه هنری استان خراسان رضوی هر سال با تازه‌ترین عناوین خود، در این نمایشگاه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

وی با بیان این‌که غرفه حوزه هنری بیش از 20 عنوان کتاب با موضوع‌های مختلف را در پیش‌ روی بازدیدکنندگان قرار داده است، گفت: حدود 10 عنوان از این آثار به حوزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مربوط می‌شود.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان خراسان رضوی افزود: محموعه پنج جلدی «جاده جنگ»، مجموعه دو جلدی «لاله‌های سربلند»، «بچه‌های آسمونی» و «ترنم رهایی» عناوین برخی کتاب‌های مربوط به حوزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این غرفه را تشکیل می‌دهند.

بشیری عنوان کرد: کتاب‌های دیگری از حوزه‌های مذکور در طول برپایی یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان خراسان رضوی به این غرفه افزوده خواهند شد که از آن میان می‌توان به کتاب «در کمین گل سرخ» اشاره کرد. این اثر که در هشتمین جایزه قلم زرین، اثر برگزیده شده بود، سرگذشت و زندگینامه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح را در پنج بخش ارایه کرده است.

وی با بیان این‌که کتاب‌های غرفه حوزه هنری با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شده‌اند، عنوان کرد: از دیگر آثار مربوط به حوزه دفاع مقدس که به‌زودی به جمع کتاب‌های غرفه حوزه هنری افزوده خواهد شد، می‌توان به کتاب «گزارش به خاک هویزه» اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان خراسان رضوی افزود: این کتاب خاطرات شفاهی سرهنگ یونس شریفی از 6 ماه نخست جنگ را دربردارد.

یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان خراسان رضوی جمعه (سوم آبان‌ماه) در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان رضوی افتتاح شده است. این نمایشگاه تا پنجشنبه (نهم آبان‌ماه) میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط