شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲
ارایه روایت داستانی کلام خدا در «قرآن، شهر خوبی‌ها»

کتاب «قرآن، شهر خوبی‌ها» در دو جلد از مجموعه بسته آموزشی بهارستان ویژه گروه سنی سه تا چهار سال است که تلاش دارد تا با استناد به آیات قرآن، آداب تلاوت قرآن و اخلاق قرآنی را به کودک آموزش دهد./

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این دو جلد از مجموعه 18 جلدی كتاب‌های بچه‌هاي آسمان است كه در راستای تهيه و تدوين كتاب‌های مورد نياز برای آموزش قرآن (مقطع پيش‌دبستانی) و با هدف آشناسازی كودكان سه تا چهار سال با مفاهيم و آموزه‌های روح‌بخش قرآن كريم تدوين شده‌است.

مجموعه كتاب‌های بچه‌های آسمان در سه بسته آموزشی تفكيك شده‌است كه بسته آموزشی گروه «بهارستان» ويژه كودكان سه تا چهار سال، بسته آموزشي گروه «گلستان» ويژه كودكان چهار تا پنج سال و بسته آموزشی گروه «بوستان» ويژه كودكان پنج تا شش سال است. هر بسته شامل شش جلد كتاب با عناوين قرآن، يار مهربان 1 و 2، قرآن، دوست بچه‌ها 1و 2، قرآن، شهر خوبی‌ها 1و 2  است كه در هر كتاب علاوه بر آموزش چندين آموزه قرآنی و روايی، يك سوره نيز در قالب‌های داستان، نمايش، شعر، بازی، مسابقه و كاردستی آموزش داده می‌شود.

«هنگامی که قرآن خوانده می‌شود به آن گوش کنید»، «روز را برای کار و تلاش قرار دادیم»، «کوچکترین بی احترامی به پدر و مادر نکنید»، «دوستی بهتر است»، «ستایش مخصوص پروردگار جهانیان است»، برخی عناوین «قرآن، شهر خوبی‌ها» به شمار می‌روند.

همچنین کاردستی و فعالیت ذهنی که در کتاب آموزش داده می‌شود، به کودک کمک می‌کند آن‌چه را در قالب داستان شنیده‌ است، به ذهن بسپارد.

کتاب «قرآن، دوست بچه‌ها» به همت گروه نویسندگان و سرپرستی حسین همتی در دو جلد با شمارگان پنج هزار نسخه، در 40 صفحه و به قیمت 40 هزار ریال، نخستین بار از سوی انتشارات تلاوت وابسته به سازمان دارالقرآن کریم منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط