یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰
انتشار پنج مجموعه از شاعر در یک ماه

هادی خورشاهیان، شاعر و داستان‌نویس دو کتاب داستان در حوزه نوجوان آماده انتشار کرده و به ناشر سپرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، خورشاهیان گفت: رمانی برای نوجوانان در دست انتشار دارم که با عنوان «چوپان در راه است» از سوی انتشارات هزاره ققنوس به زودی منتشر خواهد شد.

وی همچنین افزود: یک رمان دیگرم را نیز در حوره کودک انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ می‌رساند. این کتاب «دختری که نبود» نام دارد و در نگارش آن از زبانی ساده بهره برده ام.

خورشاهیان که طی چند ماه قبل پنج عنوان مجموعه شعر او از سوی نشر داستان منتشر شد، گفت که این روزها پایان‌نامه‌اش را می‌نویسد و کمتر برای نوشتن کتاب وقت دارد.

مجموعه شعر «خط‌های خط‌خطی» که چند ماه پیش از سوی نشر داستان منتشر شد مجموعه‌ای از شعرهای این شاعر است که از قصیده‌ها تا شعرهای کوتاه وی را دربرمی‌گیرد. «کهنه سرباز» نیز که مجموعه ترانه‌های خورشاهیان است، چند ماه پیش از سوی همین ناشر منتشر شد. 

نشر داستان طی چند ماه قبل مجموعه شعر‌های «حرف زدن پشت سر سایه‌ها»، «مرگ مثل رودخانه است» و «باد هم بادهای قدیم» را نیز از این شاعر منتشر کرده است.

هادی خورشاهیان متولد 1352 نیشابور، کارشناس زبان و ادبیات انگلیسی است. از مجموعه اشعار او می‌توان به «انسان پرنده است»(نشر روزگار 1381)، «پله‌ها را نشمرده آمدم بالا»(نشر نیم نگاه 1381)، «توی اخبار رادیو شنیدم»، (شعر نوجوان-مؤلف 1381) و «باشد ایستگاه بعدی»(داستان- نشر روزگار 1381) اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها