چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
ما زیاران چشم یاری داشتیم!

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره) بر پا شده است. در این محفل قرآنی که دوستداران قرآن گردهم آمده‌اند، انتظار می‌رود اخلاق قرآنی هم رعایت شود.-

خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ دیروز(سه‌شنبه) خبرنگار ایبنا در جریان گزارش از غرفه «طرح ملی حفظ قرآن کریم» با برخورد نامناسب یکی از مسوولان این غرفه روبه‌رو شد.

این غرفه بزرگ با هدف ارایه شیوه‌های مختلف حفظ قرآن کریم، راهنمایی و مشاوره حافظان قرآن و علاقه‌مندان به حفظ قرآن مجید و برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی قرآنی برپا شده است.

اجرای مسابقات قرآنی و اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان از دیگر فعالیت‌های غرفه «طرح ملی حفظ قرآن کریم» به شمار می‌آید.

در چنین فرصتی که در ماه مبارک رمضان فراهم شده، تمامی مسوولان و مجریان برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه قرآن، رفتاری قرآنی را با همگان به ویژه اصحاب رسانه دارند و انتظار به حقی است که مسوولان ارشد نمایشگاه به این مسوول غرفه «طرح ملی حفظ قرآن کریم» هم ضرورت رعایت چنین رفتاری را متذکر شوند. به یقین، تهیه خبر و گزارش از فعالیت‌های یک بخش یا غرفه آن هم از سوی خبرنگاری که در ماه صیام خود را به نمایشگاه رسانده است، هدفی جز انعکاس زحمات مسوولان برگزاری نمایشگاه ندارد و ممانعت از گرفتن یک خبر کوتاه، هرگز توجیه منطقی نخواهد داشت.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از شنبه (15 تیر‌ماه) در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) در حال برگزاری است. این نمایشگاه به مدت یک‌ ماه از ساعت 17 تا 24 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط