یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴
نشست بررسی تبیین و سیره اخلاقی حضرت آیت‌الله خوشوقت (ره)

نشست بررسی تبیین و سیره اخلاقی حضرت آیت‌الله خوشوقت (ره) به همت بخش «بر آستان قله‌های تهذیب» بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دوشنبه (17 تیر‌ماه) برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این نشست با سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین باقری، مسوول دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خوشوقت در سومین روز کاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در سالن نشست‌های نمایشگاه برگزار می‌شود.

عزیز‌الله خوشوقت در ماه رجب سال ١٣٠٥ هجری شمسی در شهر بادکوبه (باکو) به دنیا آمد. وی به دلیل فهم عمیق و آرای بدیعی که در آیات و روایات و دعاها به ویژه صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه داشت، گنجینه‌ای از تقوا، زهد و معارف در عصر حاضر به شمار می‌رفت. شیوه سلوک و تقرب به خدا نزد آیت‌الله خوشوقت تا حد زیادی برگرفته از علامه طباطبایی است. دفاع صریح و غیرت‌مندانه وی از انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین حضور مکرر در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس، زبانزد خاص و عام است.

نشست «بررسی تبیین و سیره اخلاقی حضرت آیت‌الله خوشوقت (ره)» از ساعت 22 تا 23 و 30 دقیقه دوشنبه شب در سالن نشست‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن واقع در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. 

همچنین  نشست «ملاک‌های جامعه اخلاقی با تاکید بر رفتار‌شناسی جامعه تهران» که طبق برنامه قرار بود امروز یکشنبه (16 تیر‌ماه) برگزار شود، بنا به تصمیم مسوولان برگزاری نمایشگاه جمعه (28 تیر‌ماه) برپا خواهد شد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از شنبه (15 تیر‌ماه) در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است. این نمایشگاه به مدت یک ماه از ساعت 17 تا 24 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط