یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
علم و والیبال در قالب کتاب جای می‌گیرند

کتاب علم و والیبال ویژه مریبان، والیبالیست‌ها و علاقه‌مندان به این ورزش به زودی از سوی نشر پایدار آمل روانه بازار کتاب خواهد شد._

حسن دلروز، یکی از نویسندگان این کتاب، در گفت‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این باره بیان کرد: این نوشتار را با همکاری سیدغلامرضا رضوی در 10 فصل که به فاکتورهای مختلف ورزش والیبال می‌پردازد تالیف کرده‌ام. اصول مربی‌گری در والیبال، علم تمرین در والیبال،‌ فیزیولوژی و عملکرد در والیبال، فاکتورهای آمادگی جسمانی،‌ چابکی، سرعت و انعطاف‌پذیری از جمله فصل‌های این کتاب‌اند.

وی ادامه داد: همچنین کتاب علم و والیبال به مباحث تمرین‌های مربوط به افزایش قدرت انفجاری،‌ آسیب‌های معمول در والیبال و برنامه‌ریزی برای موفقیت در والیبال توجه دارد.

مدرس تربیت‌بدنی گفت: این کتاب به زودی با شمارگان یک هزار نسخه، در 181 صفحه و به بهای 45 هزار ريال به زودی از سوی نشر پایدار آمل منتشر خواهد شد.

وی در ادامه از پایان مراحل نگارش کتاب روش تدریس تربیت‌بدنی خبر داد و اظهار کرد: این کتاب در چهار فصل به مفاهیم روش تدریس تربیت‌بدنی، آموزش مهارت بنیادین، مفاهیم بازی‌های دبستانی و حرکات پیرامیز(انجام تمرینات قدرت و سرع به شکل هرمی) می‌پردازد. کتاب روش تدریس تربیت‌بدنی ویژه مربیان ورزش در مقاطع تحصیلی دبستان است و اکنون در مرحله کسب مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد استان مازندران قرار دارد.

دلروز گفت: این کتاب را نشر پایدار وابسته به دانشگاه شمال احتمالا تا پایان تابستان در یک هزار نسخه و 135 صفحه منتشر خواهد کرد. هنوز بهای نهایی این اثر تعیین نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط