دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
«اين وبلاگ واگذار مي‌شود» فرهاد حسن‌زاده در نمايشگاه كتاب

فرهاد حسن‌زاده، نویسنده کودک و نوجوان، امسال کتاب‌های زیادی را به نمایشگاه کتاب می‌برد. رمان «اين وبلاگ واگذار مي‌شود» همراه با کتاب بازآفريني 18 حكايت از سعدي، از جمله آثار این نویسنده‌اند که به دست مخاطبان کودک و نوجوان می‌رسند. وی گفت که رمان «اين وبلاگ واگذار مي‌شود» را نوجوانان با کامنت‌‌هایی که برایش گذاشته‌اند، می‌خوانند.

حسن‌زاده به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت:رمان «اين وبلاگ واگذار مي‌شود» رماني است كه با موضوعي اجتماعي  نوشته شده و طراحی صفحات آن مانند وبلاگ است.او ابراز اميدواري كرد كه اين كتاب به نمايشگاه امسال برسد.  

نويسنده كتاب «عشق و آيينه» توضيح داد: اين داستان در سبك و قالبي نو نوشته شده است؛ يعني داستان همانند وبلاگ داراي پست‌هاي گوناگون با تاريخ‌هاي متفاوت و كامنت است. 

اين نويسنده‌ كودك و نوجوان درباره اين كامنت‌ها و اين‌كه آيا به راستي اين كامنت‌ها از سوي خوانندگان نوجوان نوشته و منتشر شده است، اظهار كرد: پس از نوشتن كتاب آن را در اينترنت گذاشتم و از نوجوانان خواستم تا نظراتشان را برايم بنويسند و همان كامنت‌ها را در كتاب به عنوان كامنت آوردم و منتشر کردم. 

حسن‌زاده درباره كتاب‌ دیگرش که در نمايشگاه ارایه می‌شود، گفت: كتاب پی‌تی‌کو پی‌تی‌کو، سه داستان براي كودكان است و از سوي انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است. داستان  این کتاب درباره یک کره اسب چموش در قاب یک تابلوی نقاشی است.
 
وی افزود: «بازآفريني 18 حكايت سعدي» از انتشارات سوره مهر، خاطرات «خون‌آشام عاشق» از انتشارات چرخ‌فلک و «طوطی و بازرگان» از نشر همشهري عنوان‌های کتاب‌های دیگر من هستند که قرار است در نمایشگاه کتاب عرضه شوند. 

حسن‌زاده متولد آبادان است. از آثار او مي‌توان به «سمفونی حمام»، «گاه روشن گاه تاریک»، «بزرگترین خط‌کش دنیا»، «آبی‌تر از آبی»، «دارکوب و کرگدن» و «هندوانه به شرط عشق» اشاره كرد.

فرهاد حسن‌زاده دوشنبه 16 اردیبهشت از ساعت چهار، مهمان نشر افق، در غرفه افق واقع در سالن 23 است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط