سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
نمایشگاه کتاب میزبان سومین «کوثر کربلا» می‌شود

مسوول اطلاع‌رسانی انتشارات اسراء از ارایه کتاب «کوثر کربلا» در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: این نوشتار در مدت سه ماه به چاپ سوم رسیده و محتوای آن درباره مقتل امام حسین(ع) است.-

مهدی حسین‌تبار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: در مقدمه این نوشتار مطالبی درباره جهادهای اکبر، اوسط و اصغر به قلم آیت‌الله جوادی آملی آورده شده که بر غنای این اثر پیش‌تر افزوده است.

وی ادامه داد: کتاب «کوثر کربلا» مشتمل بر سه جام است که به مباحث حکمت عملی و نظری درباره باید‌ها و نبایدها می‌پردازد. تفاوت عمده این نوشتار با سایر مقتل‌ها در رویکرد تربیتی به شمار می‌آید که در هر مقتل‌ آورده شده است.

حسین‌تبار گفت: در جام(فصل) نخست کتاب «کوثر کربلا» از رسالت معرفتی کربلا بر محور بایدها و نبایدها سخن به میان می‌آید. جام دوم این اثر به رسالت‌های عملی و اجرایی کربلا با بیان چرایی‌های این واقعه تاریخی توجه دارد و آخرین جام موسوم به «بلانوشان کربلا» با رویکردی متفاوت به افرادی که اسلام را قبول کردند و شهید شدند، می‌پردازد.

وی از دیگر تفاوت‌های کتاب «کوثر کربلا» را در ارایه مستنداتی شفاف از محققان درباره قبل و بعد از واقعه کربلا برشمرد، بیان کرد: چاپ سوم این کتاب با شمارگان پنج هزار نسخه، در 375 صفحه و به بهای 92 هزار ريال در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط