دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
عرضه آثار جدید مرحوم علامه جعفری در نمایشگاه کتاب

«عرفان اسلامی» و «تکاپوی اندیشه‌ها» عنوان آثار جدید مرحوم علامه محمدتقی جعفری است که از سوی موسسه تدوین و نشر آثار علامه جعفری به بیست‌ و ششمین نمایشگاه کتاب تهران آورده می‌شوند.-

علی جعفری‌یگانه، مدیرعامل موسسه تدوین و نشر آثار علامه جعفری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: کتاب مجموعه آثار «عرفان اسلامی» به تشریح افکار و اندیشه‌های علامه جعفری در باب عرفان و نقش عرفان در اسلام می‌پردازد. در این اثر، نظرات مرحوم علامه  که در کتاب‌های دیگر هم آورده شده‌، جمع‌آوری و گنجانده شده‌اند.

وی ادامه داد: مجموعه آثار «تکاپوی اندیشه» هم مصاحبه‌ها و گفت‌گوهای شخصیت‌های خارجی با مرحوم علامه جعفری از سال 1342 تا سال 1377 را شامل می‌شود.

جعفری‌یگانه با اشاره به این‌که این موسسه با 60 عنوان اثر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت،‌ گفت: از آثار پرفروش این موسسه در سال گذشته می‌توان به ترجمه نهج‌البلاغه علامه محمد تقی جعفری اشاره کرد.

مدیرعامل موسسه تدوین و نشر آثار علامه جعفری افزود: برخی از آثار موسسه مانند «نیایش امام حسین (ع) در صحرای کربلا»، «عرفان اسلامی» و «وجدان» به زبان‌های عربی و انگیلیسی ترجمه شده‌اند و دانشجویان و پژوهشگران از آثار این موسسه استقبال می‌کنند.
 
بيست ‌و ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از يازدهم تا بيست‌ و يكم ارديبهشت ماه در مصلاي امام خميني(ره) تهران برپا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط