دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵
شمس‌الشموس با 190 کتاب در راه مصلی

موسسه فرهنگی مطالعاتی شمس‌الشموس با 190 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی تهران شرکت می‌کند.-

علی فیض، مدیر فروش موسسه فرهنگی مطالعاتی شمس‌الشموس در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ با اعلام این خبر اظهار کرد: آثار موسسه فرهنگی مطالعاتی شمس‌الشموس با‌ موضوع عرفان شیعی و اخلاق منتشر شده‌اند.

وی افزود: از میان 20 اثر این موسسه فرهنگی چهار عنوان آن به نام‌های «آینه»،‌ «شبنم»، «هیج اتفاقی تصادفی نیست» و «اللعبد» چاپ نخست‌اند. موسسه شمس‌الشموس همچنین 170 عنوان کتاب را از ناشران قم و مشهد در غرفه خود عرضه می‌کند.

مدیر فروش موسسه فرهنگی مطالعاتی شمس‌الشموس ادامه داد: کتاب «آینه» اثر جدیدی است که نگاه اجمالی به زندگی رسول خدا(ص) دارد. کتاب «شبنم» هم شامل گزیده‌ای از صحبت‌های سیدعلی آقانجفی است. 

فیض توضیح داد: همچنین «هیچ اتفاقی تصادفی نیست» عنوان مجموعه‌ای است که به بررسی اسمای الهی اختصاص دارد و هر بار یکی از نام‌های خداوند را بررسی می‌کند.

وی در پایان با اشاره به این که هیات تحریریه این مرکز، تدوین و تالیف این کتاب‌ها را بر عهده دارند، گفت: موسسه فرهنگی و مطالعاتی شمس‌الشموس با هدف معرفی زندگی علما و اندیشمندان معاصر که سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت ایشان را الگوی زندگی خود قرار داده‌اند، آثارش را منتشر می‌کند.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از 11 تا 21 اردیبهشت‌ماه جاری در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط