دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
تخفیف 70درصدی تعرفه پستی برای حمل کتاب‌های ناشران خارجی

سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای حمل کتاب‌های ناشران خارجی به مقصد بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 70 درصد تخفیف تعرفه پستی در نظر گرفته است.-

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: نمایشگاه کتاب تهران یک رویداد عظیم فرهنگی و بین‌المللی است. بنابراین همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و وزارتخانه‌های کشور در برپایی هرچه با شکوه این رویداد عظیم فرهنگی سهیم هستند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه جامعه و مسوولان کشور به این سطح از آگاهی رسیده‌اند که نیاز فرهنگی کشور را درک کنند و در رفع آن با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.

رییس بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ادامه سخنانش گفت: در جلسه‌ای که اعضای شورای سیاستگذاری این دوره از نمایشگاه کتاب تهران با برخی مسوولان کشور داشتند، از آن‌ها خواستیم نهایت همکاری را برای ورود آسان کتاب به کشور و تسهیل دسترسی افراد به کتاب‌های مورد نیازشان با ما داشته باشند. در این راستا سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اقدامی ارزشمند برای حمل کتاب‌های ناشران خارجی به نمایشگاه کتاب تهران 70 درصد تخفیف تعرفه پستی در نظر گرفت.

اسماعیلی با بیان این‌که هیچ رویداد بزرگ فرهنگی مانند نمایشگاه کتاب تهران وجود ندارد که میزبان حجم بالایی از افراد باشد، گفت: نمایشگاه کتاب تهران با عرضه حدود 400 هزار عنوان کتاب چه در بخش داخلی و چه در بخش بین‌الملل حدود پنج میلیون بازدیدکننده را در مدت 10 در خود جای می‌دهد.

اسماعیلی اظهار کرد: همچنین در این مدت به حدود 400 هزار نفر طلبه و دانشجو تسهیلات ویژه با هدف تهیه کتاب‌های مورد نیازشان ارایه خواهد شد.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 11تا 21 اردبیهشت ماه سال 1392 در مصلای امام خمینی(ره ) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها