شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
انتشار مجموعه 9 جلدی «باغ آفتاب»

مجموعه 9 جلدی «باغ آفتاب» را بیژن شهرامی به رشته تحریر درآورده و به همت انتشارت بوستان کتاب قم به تازگی روانه بازار نشر شده است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب‌های «این شعله نمی‌میرد»، «دو قدم مانده به صبح»، «ستاره‌ای بر زمین»، «آموزگار عشـق»، «پنجره‌ای رو به دو دست»، «مرد چراغ به دست»، «مردی شبیه باران»، «آن مرد در باران آمد» و «آن‌ که شب‌های مرا مهتاب داد» به ترتیب مجلدهای این مجموعه 9 جلدی را تشکیل می‌دهند.

محتوای کتاب «این شعله نمی‌میرد» به عنوان جلد نخست این مجموعه درباره داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله العظمی سیدابوالحسن اصفهانی(ره) است. نخستین چاپ کتاب «این شعله نمی‌میرد» با شمارگان یک هزار نسخه، در 32 صفحه، با بهای 12 هزار ريال به تازگی منتشر شده است.

جلد دوم این مجموعه به داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی(ره) می‌پردازد. نخستین چاپ کتاب «دو قدم مانده به صبح» با شمارگان یک هزار نسخه، در 34 صفحه و به بهای 14 هزار ريال منتشر شده است.

کتاب‌های «ستاره‌ای بر زمین» و «آموزگار عشـق» به ترتیب به موضوعات داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله العظمی خوئـی(ره) و داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله العظمی شیخ اعظم انصاری (ره) توجه دارد. این آثار در یک هزار نسخه، 12 صفحه و به بهای 12 هزار ريال منتشر شده‌اند 

کتاب «پنجره‌ای رو به دوست» هم داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) روایت می‌کند، این اثر در 36 صفحه و به بهای 14 هزار ريال منتشر شده است.

همچنین جلد ششم این مجموعه به داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله العظمی اراکی (ره) می‌پردازد. نخستین چاپ کتاب «مرد چراغ به دست» در 32 صفحه با بهای 12 هزار ريال روانه بازار کتاب شد.

کتاب «مردی شبیه باران» داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله العظمی حائری یزدی(ره) را به مخاطبان عرضه می‌کند. این نوشتار در 36صفحه  و به بهای 14 هزار ريال منتشر شده است. 


کتاب‌های «آن مرد در باران آمد» و «آن‌که شب‌های مرا مهتاب داد» به ترتیب به داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله العظمی گلپایگانی(ره) و داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله العظمی امام خمینی(ره) توجه می‌کند. 

نخستین چاپ این آثار به ترتیب در 36 صفحه و 32 صفحه و به بهای 14 هزار و 12 هزار ریال به ویترین‌های کتابفرشی‌ها رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط