چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵
همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار نهضت مطالعه مفید در اصفهان

سومین همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار نهضت مطالعه مفید استان اصفهان با تقدیر از 300 نفر از فعالان حوزه کتابخوانی این استان شنبه 28 بهمن برگزار می‌شود.-

مدیرکل اداره کتابخانه‌های استان اصفهان با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: در این همایش کتابداران نمونه، کتابخانه‌ها نمونه، خیران کتابخانه‌ساز و فعالان کتابخوانی در دستگاه‌ها و اداره‌های استان معرفی می‌شوند.

غلامرضا یاوری افزود: بررسی رسانه‌های برتر در حوزه کتابخوانی و قدرداني از رسانه‌های فعال نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این همایش پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این‌که همایش با حضور استاندار و دیگر مسولان استانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: قرار است از فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای شهر به عنوان حامیان نمونه کتاب و کتابخوانی نیز در این مراسم قدرداني شود.

یاوری یادآور شد: این مراسم با هدف تشویق و ترغیب قشرهای مختلف مردم به فرهنگ کتابخوانی و ایجاد عادت مطالعه در میان مسوولان برپا خواهد شد.

به گفته وی، در حاشیه این همایش نیز برنامه‌های متنوعی مانند مسابقه کتابخوانی و نمایشگاه کتاب پیش‌بینی شده است.

سومین همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار نهضت مطالعه مفید استان اصفهان شنبه 28 بهمن از ساعت 9 تا 12 در سالن همایش موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط