دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲
رونمايي از نخستین سازه ایستگاه مطالعه در کردستان به مناسبت دهه فجر

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت: به مناسبت دهه فجر نخستین ایستگاه مطالعه کردستان در مجتمع قضایی شهید بهشتی دادگستری این استان رونمایی شد.-

آزاد خدامرادی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: افتتاحیه این سازه دیروز (۱۵ بهمن) با حضور عطاالله رستگاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان برگزار شد. رستگاری این اقدام را راهی موثر برای پیشبرد سرانه مطالعه در استان عنوان کرد.

خدامرادی اضافه کرد: این سازه‌ برای ارایه ۱۵ عنوان کتاب در موضوعات مختلف طراحی شده است و عناوین کتاب‌ها به صورت ماهانه تغییر می‌کنند.

وی افزود: سالانه در هر سازه بیش از هفت هزار نسخه کتاب قرار داده می‌شود و هموطنان می‌توانند کتاب‌های مورد علاقه‌اشان را بردارند و پس از مطالعه به‌‌ همان ایستگاه یا ایستگاه‌های دیگر تحویل دهند.

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان با بیان این‌که در انتخاب عناوین و موضوعات کتاب‌ها تلاش شده است تا موضوعات عمومی و مورد نیاز جامعه مدنظر قرار گیرند، افزود: دین و مذهب، ادبیات،  زن و خانواده، علوم و فنون، تاریخ و کودک و نوجوان بیشترین عنوان کتاب‌های عرضه شده در ایستگاه‌های مطالعه را تشکیل می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط