دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۸
استقبال از کتاب‌های تخصصی در نمایشگاه استانی قم

مدیر نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های موسسه بوستان کتاب قم گفت: با توجه به این‌که هشتمین دوره نمایشگاه استانی کتاب قم، نمایشگاهی عمومی به شمار می‌آید اما از کتاب‌های تخصصی و درسی هم در این نمایشگاه زیاد استقبال می‌شود._

حسن سادین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: آمار فروش آثار این موسسه گویای استقبال خوب حوزویان و دانشگاهیان از این دوره نمایشگاه استانی کتاب قم است.

مدیر نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های موسسه بوستان کتاب درباره برپایی غرفه کودک این موسسه در نمایشگاه استانی کتاب قم نیز اظهار کرد: ما تا هنگام مراسم افتتاحیه این نمایشگاه از بخش مجزای نمایشگاه کودک اطلاعی نداشتیم و پس از اقدام برای دریافت غرفه در بخش کودک نمایشگاه، ناکام ماندیم.

وی درباره پرفروش‌ترین آثار موسسه بوستان کتاب قم گفت: در حالی که از انتشار کتاب «روش تحقیق موضوعی قرآن کریم» دو روز می‌گذرد، تاکنون 60 عنوان آن به فروش رسیده است که استقبال نسبتا خوبی به شمار می‌آید. همچنین کتاب‌های «تمهید القواعد ابن ترکه»، «شرح فصول حکم»، «شرح منظومه» در چهار جلد، «غنا و موسیقی» و «هزار و یک کلمه‌ها» اثر علامه حسن‌زاده‌آملی در هفت جلد، بیشترین فروش را در هشتمین دوره نمایشگاه استانی کتاب قم به خود اختصاص داده‌اند.

هشتمین دوره نمایشگاه استانی کتاب قم تا چهارشنبه (11 بهمن) در مجتمع امام خمینی(ره) قم،نزدیک گلزار علی‌بن جعفر(ع) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط