پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰
«تکاب» میزبان نمایشگاه کتاب می‌شود

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر قرار است نمایشگاه کتابی به صورت کشوری در این شهرستان برگزار شود._

سجاد نعیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: مجری این نمایشگاه، ستاد گرامیداشت دهه فجر است و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تکاب نیز در این کمیته عضویت دارد و در صورت برگزاری نمایشگاه برنامه‌هایی را تدارک دیده‌ایم.
 
وی افزود: البته برگزاری نمایشگاه کتاب هنوز قطعی نشده است و در صورت تایید نهایی، تعداد آثار ارایه شده در آن اعلام می‌شود. ما هم در این نمایشگاه کتاب‌های مرجع خود را ارایه و معرفی خواهیم. 

این کارشناس فرهنگی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی قصه‌گویی در این دهه خبر داد و گفت: مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی با همکاری آموزش و پرورش شهرستان در کتابخانه‌های شهرستان تکاب برگزار می‌شود.
 
به گفته نعیمی، در دهه فجر از دانشجویان و دانش‌آموزان برای بازدید از کتابخانه‌ها دعوت می شود و عضویت این افراد در کتابخانه‌ها رایگان خواهد بود.
 
وی با اشاره به برگزاری مسابقات مکتوب فرهنگی عنوان کرد: در این دهه مسابقات کتابخوانی متعددی نیز در میان اعضا برگزار می‌شود و عضوگیری رایگان در کتابخانه‌ها به عمل می‌آید. 

این مقام مسوول در پایان سخنانش گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های ما در دهه فجر امسال است. 

تکاب سه کتابخانه عمومی شامل دو کتابخانه نهادی و یک کتابخانه مشارکتی دارد. جمعیت این شهر افزون بر 50 هزار نفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط