یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
«جان‌گویه‌ها» به زودی رونمایی می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از رونمایی لوح فشرده شنیداری «جان‌گویه‌ها» خبر داد و گفت: این اثر را «وحید ضیایی» شاعر اردبیلی از زبان عربی به زبان فارسی در قالب نظم و نثر برگردانده است.-

صادق فرهمند امین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: لوح فشرده شنیداری «جان گویه‌ها» حاصل نوآوری ضیایی، کارشناس امور فرهنگی اداره کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل است. این کارشناس زیارت «غدیریه» امام هادی(ع) را که در شأن امام علی(ع) خوانده، به نظم و نثر تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: ترجمه نظم و نثر «جان‌گویه‌ها» به خانه فرهنگ «روشنای اردبیل» سپرده شد و مقرر شد این خانه فرهنگ تنظیم اثر، بیان مطلب، ‌طراحی روی جلد و چاپ آن را بر عهده بگیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: لوح فشرده شنیداری «جان‌گویه‌ها» که برای نخستین بار در نهاد کتابخانه‌های کشور ابداع شده است، منتشر خواهد شد. این اثر از حمایت‌ اداره کتابخانه‌های استان اردبیل در حوزه‌های انتشار، تایید و رونمایی آن در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برخوردار شده است.

وی با یبان این‌که اکنون سه هزار و 500 نسخه از این اثر در اردبیل آماده انتشار است، عنوان کرد: به زودی مسوولان نهاد کتابخانه‌های عمومی در مراسمی کشوری از لوح فشرده شنیداری «جان‌گویه‌ها» رونمایی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط