یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
آغاز بهار کتاب در «بهار» همدان

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار در استان همدان از برپایی نمایشگاه فروش کتاب در هفته کتاب خبر داد.-

مهدی خوش‌خوان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب در تمامی کتابخانه‌های این شهرستان نمایشگاه تازه‌های منابع مکتوب ارسالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اجرا می‌شوند و همچنین به مناسبت این هفته فرهنگی در کتابخانه «شهید باهنر» شهرتان بهار فروشگاه کتاب هم برپاست.

وی ادامه داد: متولی اجرای نمایشگاه فروش کتاب بهار، اداره‌های کتابخانه‌های عمومی استان همدان و شهرستان بهار، ناشران استانی و فروشندگان کتاب همدانند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار درباره سایر برنامه‌های این اداره در هفته کتاب گفت: در نخستین روز هفته کتاب تمامی کارمندان و کتابداران این اداره با امام جمعه شهرستان بهار ملاقات کردند. همچنین اداره کتابخانه‌های شهرستان بهار در نماز جمعه دور روز پیش(19 آبان) این شهرستان کتابچه‌هایی را با عنوان «خلق محمدی» با هدف ترویج فرهنگ اسلامی به نمازگزاران و مراجعان عرضه کرد.

وی با بیان این‌که در هفته کتاب کتابخانه‌های شهرستان بهار آذین‌بندی شده‌اند، افزود: مراجعان می‌توانند به صورت رایگان عضو این کتابخانه‌ها شوند. در این هفته فرصت بازدید دانش‌آموزان بهاری از کتابخانه‌ها فراهم است و از خادمان عرصه فرهنگ، کتاب و کتابخوانی نیز تجلیل خواهیم کرد.

خوش‌خوان بیان کرد: همچنین در سطح شهر بهار تابلوهای تبلیغاتی با محتوای معرفی «طرح کتاب من»، «شبکه کتابخوانان حرفه‌ای» و «نمایه نشریات» نصب شده‌اند. با نصب این تابلوها تاکنون کتابخانه‌های عمومی این منطقه با استقبال خوب مراجعان روبه‌رو شده‌اند.

وی از اجرای ویژه‌برنامه «قصه‌گویی» در کتابخانه «لالجین» خبر داد و عنوان کرد: در طول سال کلاس‌های «قصه‌گویی» در کتابخانه «لالجین» برگزار می‌شوند اما در هفته کتاب این کتابخانه به طور نمادین برای اعضای مهدکودک‌ها کلاس «قصه‌گویی» را اجرا می‌کند.

هفته کتاب از 20 تا 27 آبان‌ماه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط