پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
برنامه‌های هفته کتاب استان اردبیل اعلام شد

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از برنامه‌های این اداره در هفته کتاب خبر داد._

 صادق فرهمند امین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: شنبه صبح (20 آبان‌ماه) همزمان با آغاز هفته کتاب، نشست مطبوعاتی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در دفتر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: درصددیم فرصتی را ایجاد کنیم تا کتابداران و مسوولان کتابخانه‌های استان اردبیل در روزهای دوم و سوم هفته کتاب با «علی نیکزاد» استاندار و «سیدحسن عاملی» نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل دیدار کنند. همچنین در این روزها جشن کتاب را در کتابخانه‌ها، بخش‌ها و شهرستان‌های استان اردبیل برگزار خواهیم کرد و در آن از اصحاب عرصه فرهنگ و علاقه‌مندان به کتابخانه‌ها تجلیل می‌کنیم.

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل بیان کرد: می‌کوشیم تا در چهارمین روز هفته کتاب، طی مراسمی از 80 نفر از کتابداران نمونه، مسوولان کتابخانه‌های نمونه، کتابداران برتر فرهنگی، کتابخانه‌های برتر فرهنگی، کتابخانه‌های نمونه استانی، فعال‌ترین بخش کودک کتابخانه‌‌های استان، ‌کتابداران پیشکسوت، خیران نمونه، فرماندار برتر استان، ‌شهرداران نمونه،‌ اهداکننده‌های کتاب، استادان برجسته کتابداری که با کتابخانه‌ها تعامل دارند، مولفان و مترجمان برگزیده استان، ‌رسانه‌ها و خبرنگاران برتر، مسوولان اداراتی که با اداره کتابخانه‌های استان همکاری دارند و بسیجیان نمونه قدردانی کنیم.

وی گفت: در هفته کتاب با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل و آموزش و پرورش این استان دانش‌آموزان اردبیلی از کتابخانه‌ها بازدید خواهند کرد و می‌توانند به عضویت رایگان کتابخانه‌ها هم درآیند.

فرهمند امین افزود: تلاش می‌کنیم تا جشن‌های این اداره پیش از آغاز ماه محرم‌الحرام به پایان برسند تا با این ماه تداخل نداشته باشند.

هفته کتاب از 20 تا 26 آبان ماه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط