پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
برگزاری نمایشگاه کتاب در 2 کتابخانه اسکو

به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب اداره کتابخانه‌های شهرستان اسکو در استان آذربایجان شرقی می‌کوشد تا نمایشگاه‌های تازه‌های کتاب و فروش کتاب در دو کتابخانه «خواهران اسکو» و «سهند» را برگزار کند._

کیاوش بهمن‌پور، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسکو، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اعلام این خبر ‌اظهار کرد: این اداره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو در هفته کتاب، نمایشگاه فروش کتاب برگزار می‌کند. همچنین در نظر داریم نمایشگاه تازه‌های کتاب از منابع مکتوب کتابخانه‌ها را که تاکنون به امانت نرفته‌اند و میان مخاطبان کتاب شناخته شده نیستند برپا کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون تعداد عناوین آثار نمایشگاه فروش کتاب تعیین نشده است اما دست‌کم در این نمایشگاه 150 عنوان کتاب عرضه خواهیم کرد و بازدیدکنندگان می‌توانند از تخفیف ویژه نمایشگاه برای خرید کتاب بهره‌مند شوند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسکو عنوان کرد: در هفته کتاب مراجعان کتابخانه‌های عمومی می‌توانند به‌طور رایگان به عضویت کتابخانه‌ها درآیند. همچنین در این ایام جریمه دیرکرد بازگرداندن کتاب تمام اعضای کتابخانه‌ها بخشیده می‌شود.

وی با بیان این‌که به دلیل تداخل هفته کتاب با آغاز ماه محرم‌الحرام، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی شروع هفته کتاب را از 15 آبان‌ماه اعلام کرده است گفت: اجرای جشن کتاب، تجلیل از 10 عضو برتر، یک کتابدار نمونه، قدردانی از اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی اسکو و برگزاری شب شعر از ویژه‌برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسکو در هفته کتاب به‌شمار می‌آیند.

هفته کتاب از 20 تا 27 آبان‌ماه اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط