یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
حضور 160 ناشر استانی در نمایشگاه استانی خراسان رضوی

بیش از 160 ناشر استان خراسان رضوی در چهاردهمین نمایشگاه کتاب این استان حضور خواهند داشت.-

معاون فرهنگی و امور مطبوعاتی استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: بیش از 350 ناشر در استان خراسان رضوی مجوز دارند که از میان آن‌ها، 300 ناشر فعالند.

سید سعید سرابی افزود: ناشران کشوری نیز برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که فهرست و آمار آنان در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه، گفت: هشتمین مراسم انتخاب کتاب سال استان در روزهای برپایی این نمایشگاه برگزار و کتاب برتر استان در سال 1390 معرفی خواهد شد.

سرابی با اشاره به بخش جنبی پیش‌بینی شده برای نمایشگاه، اظهار کرد: در این بخش کتاب‌هایی با موضوعات مختلف جنگ نرم، بیداری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، پیامبر اعظم (ص)، روش‌های سبک زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری و محرم و عاشورا به نمایش درخواهند آمد.

وی اظهار کرد: همچنین حوزه علمیه استان خراسان رضوی و ستاد برگزاری نمایشگاه مراسم انتخاب 34 اثر برگزیده در 11 محور ارزشی را در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌کنند. 

سرابی گفت: معرفی، انتخاب و تجلیل از نویسندگان 34 اثر برتر متناسب با مسایل و موضوعات مشخص شده، از  ویژگی‌های این برنامه به شمار می‌آید.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در فضایی به وسعت 22 هزار مترمربع از 16 تا 23 آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط