پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷
معرفی شخصیت پیامبر اکرم(ص) در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

«پیامبر اکرم(ص)» عنوان بخشی از غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت است که در این بخش شخصیت پیامبر اکرم(ص) معرفی می شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، محمد عظیمی، مدیر عامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت، از معرفی ‌کتاب های شاخص درباره شخصیت پیامبر اکرم(ص) در شصت و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت خبر داد. 

وی اظهار کرد: در این بخش آثار مکتوب به زبان فارسی و به همراه آیات و روایات درباره شخصیت و زندگی پیامبر اسلام (ص) به زبان های مختلف دنیا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است. 

مدیر عامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران با محکوم کردن حرکت توهین آمیز فیلم ساز آمریکایی- صهیونیستی گفت: با عرضه آثار ارزشمند مکتوب با موضوع پیامبر اسلام (ص) در نمایشگاه کتاب فرانکفورت در نظر داریم شخصیت والای پیامبر اسلام (ص) و حقانیت مسلمان ها را در جهان به نمایش بگذاریم.

معرفی ویژه «خلیج فارس» در نمایشگاه کتاب فرانکفورت 

عظیمی همچنین از برنامه های غرفه ایران درباره موضوع «خلیج فارس» در نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبر داد. 

وی عنوان کرد: در کنار کتاب هایی با موضوع های مختلف در غرفه ایران، تعدادی از کتاب ها با موضوع خلیج فارس و برنامه های ویژه در این باره ارایه می شوند.

مدیر عامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران گفت: موقعیت خلیج فارس و شناساندن آن به جهانیان، مالکیت و نام تاریخی آن از دیگر برنامه های غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت است،چرا که این خلیج تا ابد «فارس» خواهد ماند.

وی در پایان عنوان کرد: دبیر جشنواره کتاب خلیج فارس نیز در غرفه ضمن معرفی کتاب های برتر به بازدیدکنندگان، برنامه های آتی این جشنواره را ارایه می دهد.

شصت و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از 10 تا 14 اکتبر 2012 امسال (19 تا 23 مهر) برگزار می‌شود. امسال نیوزیلند میهمان ویژه نمایشگاه کتاب فرانکفورت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط